Anonym bruker Skrevet 20. januar 2011 #1 Skrevet 20. januar 2011 var chips formet som kylling og pomfri. Lurte på om noen vet om noen plass de enda selger denne?
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2011 #2 Skrevet 20. januar 2011 Ikke som jeg vet om, savner den selv, var utrolig god!
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2011 #3 Skrevet 20. januar 2011 åh den leter jeg også etter... har så lyst på den NÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2011 #4 Skrevet 20. januar 2011 Ja den var kjempe god, håpte egentligt at kansje europris hadde den, men har ikke sett den. hilsen HI
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2011 #6 Skrevet 20. januar 2011 Beste som noen gang har skjedd den norske potetgullhylla! De har det enn noen plasser, gjerne uavhengige butikker og kiosker. Iogmed at den tydeligvis er ute av produskjon ville jeg sjekka dato:P
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2011 #7 Skrevet 20. januar 2011 Neeeeiii.. skulle ikke snakka om det Nå blei jeg driiiiiiit sugen. Har hele svangerskapet vært sugen på ting som ikke "er lov" eller som rett og slett ikke finnes lenger..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå