Anonym bruker Skrevet 20. januar 2011 #1 Skrevet 20. januar 2011 Går det ann å sende MMS med iPhone? Jeg får bare til å senda bilde via mail. I så fall: kan du forklare meg hvordan? En ting til jeg lurer på: om det går ann å sende, motta MMS, må jeg da "åpne" sim-kortet mitt slik at jeg kan sende/ta imot? TUSEN TAKK FOR ALLE SVAR!
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2011 #3 Skrevet 20. januar 2011 Jeg TROR ikke at du må åpne simkortet for mms-sendinger spesielt, men det vet jeg ikke helt da. Jeg måtte i alle fall ikke gjøre noe spesielt ift det. =) Jeg sender bilder som mms på denne måten: * Gå inn i Bilder-mappen og bla deg frem til det bildet du vil sende. * Klikk på bildet slik at det er bare det bildet som vises i skjermen. * Nederst i venstre hjørne er det et lite symbol som ser ut som en firkant med en pil som peker mot høyre - klikk på dette symbolet * Du får nå opp alternativene send bilde med e-post, send med MMS, tilordne til kontakt, bruk som bakgrunn og skriv ut. * Velg send med MMS, og du blir videreført til en MMS-melding hvor du kan legge inn mottaker og evt. tekst ved siden av bildet. Enkelt =) Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2011 #4 Skrevet 20. januar 2011 Snakket med teleoperatøren min, og jeg måtte inn på deres hjemmeside å hente mms oppsett. ) problem løst! takk for hjelpen uansett.
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2011 #5 Skrevet 20. januar 2011 Aha! =) Det er nok forskjell fra abb til abb tenker jeg. =) Så bra at det løste seg uansett. =D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå