Gå til innhold

brunt utflod


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

er det normalt? hatt d i snart 2 dager nå. har murringer også, men det har jeg hatt i 3 uker allerede. ømme pupper, hyppig dogåing å trøtthet er her værtfall, så håper det ikke er spontanabort på gang på grunn av den brune utfloden. hva tror dere???

 

er 5+2 idag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei du, jeg tror jeg ville ringt legen å sjekka det opp. Kan i værste fall være en begynnelse på en spontan abort. (Jeg hadde den begynnelsen da jeg mistet) Men det kan også være heeelt naturlig, men greit å være på den sikre siden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for svar! har hatt en SA før, å da kom d en klom så begynte jeg å blø, ikke noe brunt utflod. Har en datter på 15 måneder, så vet å at jeg kan bære fram.

 

var hos legen idag, å han sa at dette hørtes ikke ut som en SA men jeg kunne ta en ny test om ett par uker for sikkerhetsskyld.

 

så får bare vente å se. den brune utfloden har avtatt nå, så får håpe det ikke kommer stort mye mer.! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en SA som begynte med brun utflod i 4-5 dager. :( MEN, jeg har også hatt et normalt svangerskap der jeg hadde brun utflod i 1 uke mellom uke 5 og 6, uten at noe var galt! Du kan sikkert få henvisning til UL hvis du er usikker. Sikkert lurt å vente en ukes tid med UL, er sikrere det du ser der da. :) Lykke til! Det går sikkert bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg fikk nettopp SA og det startet en liten stund etter at jeg leste dette innlegget i går,.. er ganske langt nede nå og bare håper jeg en gang kan få barn.. begynte med brun utflod men begynte ganske fort å blø... håper jeg ikke skremmer noen men har det heelt fælt nå selv om jeg vet at det er vanlig for mange å oppleve.. takk for denne lille stunden på september gruppen og lykke til videre jenter!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

off så utrolig trist!! :(

 

Jeg vet ikke hva dette her er enda, men jeg må `hente` den brune utfloden, den kommer ikke ned i trusa engang, så får bare vente å se. får krysse fingerene at det er helt uskyldig. men om ikke så får jeg bare prøve på nytt. legen sa jeg skulle ta en graviditets test om ett par uker ijen å se om den fortatt var postitv. men jeg kommer nok til å ringe neste uke å høre om tidli UL.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veldig greit å sjekke det opp. Men sjekk innlegget "baby allikevel". Der hadde ikke legen sett noe foster på den tidlige ultralyden, men det hadde vært et der allikevel. Jeg blir litt skremt av å lese sånt, at man kan overse det!! Så du får ha det i bakhodet på den tidlige ultralyden og spørre legen skikkelig ut! Masse lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff kjempetrist å høre :(

 

jeg er litt nervøs selv for jeg har også blødd litt å brun/rødt utflod. så jeg skal til legen i morgen for å skjekke om alt er bra... krysser fingrene for at alt er bra....

 

vil ønske deg lykke til videre å håper det ordner seg til slutt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...