Anonym bruker Skrevet 20. januar 2011 #2 Skrevet 20. januar 2011 Samme som jeg hadde da jeg ventet gutt.
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2011 #3 Skrevet 20. januar 2011 1. trimester: Super kvalm, sliten og ømme pupper 2. trimester: Ganske så grei form hele perioden 3. trimester: Sure oppstøt og krampe i leggene
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2011 #4 Skrevet 20. januar 2011 Ingen symptomer bortsett fra at jeg var litt trøtt de første ukene
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2011 #5 Skrevet 20. januar 2011 Trøtt, kvalm, halsbrann, hodepine, svimler, humørsvigninger, tisser ofte, nesten alltid tørst, spiser meg mett men er sulten igjen etter kanskje 20 min.., stikninger i magen, større pupper, synligere blodårer på brystkassa, ømme pupper. Ja you name it. Har vel hatt de fleste symptomene man kan ha. Det hadde jeg med forrige jenta mi og. Nå i 2 trimester sliter jeg kun med halsbrann og trøtthet da:)
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2011 #6 Skrevet 20. januar 2011 Omtrent de samme som da jeg ventet gutt. Litt annerledes kvalme, døgnet rundt fra uke 5-9 denne gang, med gutten min kun litt om morgenen fra uke 8-13. Ellers kun litt hormonell, det var jeg ikke sist. Hvis det da ikke skyldes at jeg er mer sliten denne gang når jeg har en liten en fra før å ta meg av. Og så har jeg hatt litt uren hud og fett hår.
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2011 #7 Skrevet 20. januar 2011 kvalme og oppkast de første 12-13 ukene, som har kommet tilbake for fullt nå(uke 26), magesmerter, flatt og livløst hår, veldig ren hud(?), grusomt tett i nesa.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå