Anonym bruker Skrevet 20. januar 2011 #1 Skrevet 20. januar 2011 Det høres kanskje litt rart ut at det skal framstilles som et problem å være veldig pen. Men det er faktisk det. Blir i lengden lei av alle de kåte blikkene fra menn som kler deg naken med øynene og fantaserer om å pule deg fra alle tenkelige vinkler, bruker meg som runkeobjekt, snakker grisete om meg med venner, osv. Mulig jeg tar en plastisk operasjon for å bli litt mindre pen.
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2011 #2 Skrevet 20. januar 2011 buhu.. sååå synd på deg sett deg i et hjørne, så går det nok over..
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2011 #4 Skrevet 20. januar 2011 Hehe, det var dagens ta tida til hjelp, så slår nok tyngdekraften inn hos deg også og gjør deg en smule mindre attraktiv!
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2011 #5 Skrevet 20. januar 2011 Det er vel ikke så sikkert? Menn i 60- og 70-årsalderen er også kåte, og kaster lange blikk på pene damer.
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2011 #6 Skrevet 20. januar 2011 Du velger jo selv hvordan du vil kle deg. Jeg er selv ganske veldreid og jobber i et mannsdominert miljø. Klær meg derfor med tanke på dette. Man behøver ikke se ut som en sexbombe hver dag!
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2011 #7 Skrevet 20. januar 2011 Oi oi, ja man skal jammen plages med så mangt her i livet:-DD
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2011 #8 Skrevet 20. januar 2011 Kjenner meg igjen der, ja. Er nemlig også ganske lekker. Virker som mange menn derfor har alvorlige problemer med å snakke med meg. De går helt i spinn. Det oser kåtskap av blikkene deres. De stirrer på puppene mine, og de som går bak meg, blir helt besatt av rumpa mi, de grisene. Og så jeg som elsker å gå truseløs om sommeren!
TrueHæppiness Skrevet 20. januar 2011 #9 Skrevet 20. januar 2011 Haha, høres trasig ut:D MEN, du trenger vel ikke gjøre kosmetiske inngrep?? Jeg tipper MAAASSE bacon hjelper deg langt på vei:p Lykke til med å bli styggere, jeg jobber med det motsatte:D
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2011 #10 Skrevet 20. januar 2011 Går du kledd som Erin Brockovich kanskje?
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2011 #12 Skrevet 20. januar 2011 Skjønner deg veldig godt. Hadde samme "problem" da jeg var litt yngre. Syntes det var skikkelig ekkelt å få slike blikk hele tiden, at menn ikke tok meg på alvor og kvinner som satte ut rykter, baksnakket og nesten mobbet meg. Var pen og sjenert, ergo alle begynte å kalle meg dum. Det var en veldig tung tid faktisk. Jeg utviklet en spiseforstyrrelse (trøstespising) og la på meg over 30 kilo. Sliter med de kiloene enda, men synes det er litt deilig å føle meg "usynlig". Så du har min fulle sympati. Man trenger ikke behandle folk som dritt bare fordi de er vakre.
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2011 #13 Skrevet 20. januar 2011 Må være slitsomt å oppleve hver dag det de fleste skandinaviske jenter opplever når de er på ferie i syden. Er ikke spesielt pen selv, men jeg kan forstå at du finner det slitsomt og ubehagelig.
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2011 #14 Skrevet 20. januar 2011 Er ikke sist i køen når utseende ble utlevert jeg heller (har jeg hørt ) Men det får da være måte på til problemstilling. Skjønner at noen blikk fra menn kan raskt avsløre tankene hans, men du kan da ikke gå rundt og tro at allle menn vil ha DEG!? Og at de som går bak deg bare ser på rumpen din. Skjerp deg og få deg et liv!
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2011 #15 Skrevet 20. januar 2011 Jada, Naeette, vi har fått det med oss nå. Du er pen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå