Anonym bruker Skrevet 20. januar 2011 #1 Skrevet 20. januar 2011 Merkelig spørsmål, jeg vet. Ungen er jo ikke til enda. Jeg er i gang med IVF, og dersom alt går bra vil jeg være rundt 22 uker i Juni. Jeg vil vil vil gå på konserten! Hva hadde du gjort? Jeg hadde selvsagt ikke vært i tvil om det var Celine Dion, feks, men det er jo litt forskjell på de to, tenker jeg!
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2011 #2 Skrevet 20. januar 2011 Jeg var på AC/DC konsert i uke 25, ingenting i veien for det Du trenger jo ikke å henge rett foran høytalerene eller hive deg inn i en mosh-pit heller Dra og kos deg!
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2011 #3 Skrevet 20. januar 2011 Jeg var på Bad Religion konsert på Rockefeller i sommer. De som kjenner til det bandet vet jo at det heller ikke akkurat er dempet kafémusikk vi her snakker om. 18 uker på vei. Sto ikke planta midt i mosh pit'n akkurat, men holdt meg litt i bakevja. Gikk kjempefint og er i dag veldig fornøyd med å ha sett dem. Og JA jeg skal også på Foo Fighters, men da med barnevakt til småttingen her hjemme.
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2011 #4 Skrevet 20. januar 2011 Oki, takker for svar Du som også skal på FF. Har du noe formening om det er best med ståplass på matta, eller sitteplass på galleri. Jeg mener...galleriet er vel kanskje laaange borte?
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2011 #5 Skrevet 20. januar 2011 Hm, hvis du da er 22 uker på vei så ville jeg valgt en sitteplass. Dels fordi jeg vet med meg selv at i mine to svangerskap så begynte jeg allerede så tidlig å få kynnere av å stå lenge. Det er mitt råd. Ville ikke tatt noen sjanser. Bedre å sitte langt fra og nyte konserten enn å stå lenge med vondter som ødelegger for konsertopplevelsen.
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2011 #6 Skrevet 20. januar 2011 Kos deg, men ta vær litt forsiktig med hvor du plasserer deg i fokemengden! Magen er heldigvis ikke så stor i uke 22, men nok til at du kan bli utsatt for slag/dunk! Detkan være ganske smertefult, samt at du vil bli bekymret for barnet dersom det skjer!
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2011 #7 Skrevet 20. januar 2011 Var på Bon Jovi konsert i uke 36. Hadde sitteplasser da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå