Anonym bruker Skrevet 20. januar 2011 #1 Skrevet 20. januar 2011 xn dumpa meg for knappe mnd siden, og er generelt helt knust. Og i dag har han lagt ut på nettet at han har fått seg ny kjæreste. Kjipt nok det, men det som er enda kjipere, er at for at han skal kalle noen "kjæreste", betyr det at han har hatt jevnlg sex med vedkommende over 2mnd (var hvertfall det han sa til meg når eg spurte hvorfor han sa nei når folk spurte om vi var sammen, i begynnelsen av forholdet altså) Lettere knust, men samtidig veldig glad for at vi ikke er sammen lengre, om det er sånn han holder på. Ja,ja, 18mnd jeg aldri får tilbake =(
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2011 #2 Skrevet 20. januar 2011 Han kan jo ha endret sin oppfatning av når man defineres som kjæreste. En slik tomånedersregel er jo forøvrig bare helt dustete. Enten har han endret seg på dette, eller så har han hatt det gående med henne paralellt med deg. Du skal antagelig bare være glad du er kvitt dusten. Hvis han sa i starten av deres forhold at dere ikke var sammen selv om dere oppførte dere som dere var det så har han vel aldri vært helt 100 % engasjert i deg og det var vel et spørsmål om tid før han fant seg noe i hans øyne "bedre".
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2011 #3 Skrevet 20. januar 2011 Se framover du, og vær glad dere ikke er sammen mer som du sier. Du blir nok forelsket i en ordentlig fyr skal du se
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2011 #4 Skrevet 20. januar 2011 håper nå for guds syld at han ikke hele tiden var på jakt etter "no bedre", ikke mer enn 2mnd siden vi la inn bud på hus, hva hadde s skjedd om vi fikk det. Nei, glad vi fikk avslag fra banken.. Men ikke no mindre knust av den grunn.. Føler meg brukt og kastet.. Erstattet nesten før han har trukket pusten Jævla drittunge, det han er.. HI
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2011 #5 Skrevet 20. januar 2011 nei, høres ut som du kan være glad du er kvitt han. Men alltid vondt å sitte igjenn med et knust hjerte.
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2011 #6 Skrevet 20. januar 2011 Vel, du får tenke som så at der beviste han vel nettopp en gang for alle at du er for god for han. Og så griner du litt, og depper litt (for det ER vondt å bli sviktet og såret), men så en dag om ikke så altfor lenge så våkner du og er lykkelig over at du er kvitt han Å Gud, så deilig det er å få slike menn ut av livet sitt!
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2011 #7 Skrevet 20. januar 2011 den som bare kunne sove til den dagen kommer =P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå