Gå til innhold

Heihei alle juli- mammaer :)


Ann86

Anbefalte innlegg

Heihei :)

 

Tenkte jeg skulle gi et lite pip fra meg... Er en kommende julimamma i Tromsø. Er kommet til uke 14 i dag, og jeg syns som mange andre her at tiden fram til første UL går uuuutrolig tregt. Er førstegang, så har ikke kjent noe liv enda.

Gleder meg veldig til magen popper fram, til jeg kjenner liv, til første UL eller til jeg i det minste får høre hjerteslagene til den lille i magen. Skal til første jordmortime om to uker, noe jeg også syns er altfor lenge til..

Formen og energien er på topp igjen, så jeg føler meg ikke noe gravid i det hele tatt.

 

Er det flere som er kommet til uke 14 og som ikke engang har hørt hjertelyd? Ikke har mage som buler enda? Og som ikke føler seg noe gravid? Er nesten så jeg blir litt bekymret...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er også 14 uker på vei. Jeg kjenner meg igjen i det meste du skriver. Eneste forskjellen er at jeg tror jeg har funnet hjertelyden selv ved hjelp av angelsound, nettopp pga av at jeg syns det ble for lenge og vente til 15.feb. , første jordmortime er 23.feb.. det blir stas! :) Var kvalm, men nå har energien kommet tilbake og jeg føler meg i tipp topp form. Eneste som er litt plagsomt er luft og luftsmerter, magen eser ut utover dagen, men er borte på mårran. Jeg vil ha ordentlig mage snaaaaaart..... !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg er 13+5 i dag å jeg var å hørte fosterlyd igår:) Helt utrolig!!

Jeg tror grunnen til at je ble tatt inn for å høre var at jeg mistet i september....

Men alt var greit i magen tror jeg... Var en veldig aktiv liten sak som egentlig hadde det altfor travelt til å "vise" seg.....

Gleder meg til ultralyd 1 mars!:D

Jeg må vist tilbake om 2 uker fordi jeg ikke legger på meg....så nå må jeg uansett om jeg vil eller ikke presse i meg mat...(er sååå kvalm enda!!!)

Jeg ville gjerne vært mer som deg jeg ann86:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

 

Jeg er i uke 14 på mandag:) Er 2gs så her er magen poppet ut;) Var på ultralyd i uke 13:) helt utrulig å se en liten minatyr bebis. Gled deg til alt fremover, både med ultralyd og liv i magen osv:) Kjente liv i uke 11, og det syns jeg var veldig tidlig. Nå kjenner jeg det daglig. Med mi første kjente jeg det også veldig tidlig, kanskje i uke 12-13. Så det er store forskjeller. Nå viste jeg hva jeg skulle kjenner etter, så da er det nok lettere å vite. Formen min har vært veldig varierende, er ikke helt på topp enda. Har ultralyd i uke 19, og det synes jeg er lenge til! er veldig spent. Tenkte å dra på barnimagentreff i Tromsø etter hvert:) Lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...