♥ Baby - 02.07.11 ♥ FØDEKLAR Skrevet 20. januar 2011 #1 Skrevet 20. januar 2011 Sender ut regninger med noen dagers betalingsfrist! Skulle ikke vært lov... Fakturadato er 01.01, og jeg mottok regninga idag! Med noen dagers betalingsfrist! Innmari irriterende! Hvertfall da jeg vet om at flere har fått den for flere dager siden... Ååååh!
fox`y Skrevet 20. januar 2011 #2 Skrevet 20. januar 2011 Samme var det hær både me lissensen og strømmen. Jævlig irriterende,de tror jo folk kan hoste opp penger på få dager.
kjersti83 Skrevet 20. januar 2011 #3 Skrevet 20. januar 2011 Var ikke lange fristen nei men visste jo at den kom...Hver januar å juni kommer de gitt....prøver å trøste meg med at de har bra nett-tv selv om det er en mager trøst. En skal visst ikke ha mye penger i januar, februar å mars. lisens, strøm å bilavgift ( i mars) spiser en stor del av kaka.
yvve73 Skrevet 20. januar 2011 #4 Skrevet 20. januar 2011 Fikk den tidligere i uka, men jeg har full kontroll på hvilken måned jeg får alle regningene mine i løpet av et år, så jeg er godt forberedt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå