Anonym bruker Skrevet 20. januar 2011 #1 Skrevet 20. januar 2011 Er det noen som kjenner til denne barnehagen? Jeg er alenemamma til en vidunderlig liten gutt på 11 mnd. Jeg tar et profesjonsstudium på Blindern og bør fortsette med utdannelsen for å bli ferdig en dag. Synes gutten min er for liten til å begynne i barnehage, men han trenger å leke med andre barn og jeg trenger å studere. Jeg har fått plass ved ovennevnte barnehage til sønnen min. Vil så gjerne at han skal komme til en bra barnhage. Har noen erfaringer så blir jeg glad om dere deler dem med meg. Må nevne at avdelingen han skal begynne i har 24 barn og 6 voksne... De har hatt ordningen i 5 år med positive erfaringer.
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2011 #2 Skrevet 20. januar 2011 Eldstemann gikk der bare i 2 mnd, og det er 8 år siden (vi bytta til kommunal bhg da han fikk plass der, siden jeg var nesten ferdig å studere). Men, ihvertfall, min korte erfaring som bekymra førstegangsmor var stort sett god. De hadde flinke ansatte som ofte ble sendt på kurs og ressurser til å kjøpe ting de trengte. Avdelingene var små og koselige og ting virka godt organisert. Det er jo også OK å ha det så nært, det blir kortere dager og du kan kan komme raskt om det skulle være noe.
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2011 #3 Skrevet 20. januar 2011 Tusen takk for svar! Ja, tenker at det at jeg er rett i nærheten er kjempefint. Vi skal dit i morgen og hilse på. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå