Gå til innhold

Hvilken vinterjakke har dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Evt anbefalinger? Vil kjøpe en i dun, ikke altfor dyr og den må være varm!! Bor på et kaldt sted :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har også Bergans:)

Skrevet

har også bergans

Skrevet

Signerer på Bergans <3

(kjøpte str 16 - barnejakken, litt billigere (1200,-), og likegod! Gir blaffen i at det er barneutgaven så lenge den varmer! )

Skrevet

har maison and scotch sin, veldig fin og veldig god!

Skrevet

Kjøpte meg en lang dunjakke/dunkåpe av merke XP på nyåpning av en Sport1-butikk. Betalte 6-700 kroner, husker ikke helt, men det var ca halvparten av vanlig pris.

Skikkelig varm og god! Ikke no' flott Bergans-merke, men det drit.... jeg glatt i! ;-)

Skrevet

Fjällreven Nuuk Parka - Beste jakken jeg noen gang har hatt!

Kostet flesk, men med den kalde nov-des så har den virkelig verdt hver en krone!

Skrevet

Jeg har ikke Bergans bare fordi det står Bergans på den.

Bergans har absolutt kjempe bra kvalitet,holder i mange år,er super i all slags vær og varmer godt.

Har to Bergans jakker- en Svartisen Insulated og en Sauda dunjakke. Begge to er gull verdt for meg siden jeg står snowboard.

<3

Skrevet

Stormbergs Isvik D vattert dunjakke er og veldig god og varm.

Den koster 699. Er like varm som bergans sin. Er og ganske lett. Jeg har den på hytta. Men hjemme fikk jeg bergans dunjakke til jul. Har ønsket meg i mange år. Finnes ikke mer behagelig jakke, spør du meg.Den er så superlett og varm. Men anbefaler virkelig stormberg sin og. Se den på nettsiden deres!. Det er ofte tilbud på bergans på nettet. Sportsdeal.no/ komplettfritid.no osv....

Skrevet

Har en Bergans dunjakke. Beste jakken jeg noensinne har hatt, fryser aldri (og jeg er en skikkelig frysepinn!) Vet ikke pris da jeg fikk den til jul, men Bergans er vel ikke det billigste merket.

Ellers har jeg en deilig foret ulljakke (litt lang) som jeg bruker når jeg skal på jobb og i selskap ol - god og varm den også.

Skrevet

Har Canada goose(Heli arctic), den er ikke billig, men jeg har hatt den i hele 6 år nå, og den er fortsatt like fin som ny, og så varm at jeg bare har t-skjorte under om det ikke er kaldere enn minus 10 grader. Absolutt verdt pengene.

Skrevet

Jeg har en Fjellräven parkas og en dunparkas. Bruker den vanlige parkasen til hverdags og den med dun når jeg skal ut med hunden når det er skikkelig kaldt. Er fornøyd med begge, men har litt lyst på ny hverdagsjakke etterhvert. En skikkelig fin og litt lang dunvariant. Vet om flere som har Bergans og de er like fornøyd som de andre over her :)

Skrevet

Har også Bergans, og fryser aldri med den jakka. Dyr, men holder i mange sesonger :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...