flypapir Skrevet 20. januar 2011 #1 Skrevet 20. januar 2011 Jeg er 31 uker på vei med nr.3 og når hun sjekket leiet på babyen sier hun at babyen ligger med hode ned, ja tilogmed GODT nedi bekkenet. Jeg øyner uante muligheter og håper inderlig at denne babyen kommer litt før/evt til termin fremfor to uker over slik de andre har gjort! Men det er vel ikke spesielt realistisk vil jeg tro, for det at hun ligger langt ned trenger ikke bety noe som helst... eller?!?
Ella_Bella_Snupperella Skrevet 20. januar 2011 #2 Skrevet 20. januar 2011 Var til jordmor igår og fikk samme beskjed som deg at babyen var godt ned i bekkenet med hodet ned! Er også 31 uker og her er det andremann som ventes! Spurte om det var tegn på at det gikk mot en tidligere slutt enn sist (1 uke over), men hun sa nei, bare at barnet hadde godt med plass og hadde sikkert funnet det mest behagelig i hodeleie i et allerede utvidet bekken og at hun kunne fint finne på å snu seg ennå - lite sannsynlig, men ennå mulig! Og at det at de legger seg med hodet nedover ikke sier noe om tidsperioden igjen til fødsel! Så... Har ikke fått noe mere forhåpninger jeg da! Men vi kan vel krysse fingrene kanskje???
mastermind Skrevet 20. januar 2011 #3 Skrevet 20. januar 2011 Fikk samme beskjed i uke 34. Jordmor sa at "oi, den er langt nede, skulle nesten tro du var en mnd lenger på vei". Ikke mye å høre på slikt. to uker til termin her...
flypapir Skrevet 20. januar 2011 Forfatter #4 Skrevet 20. januar 2011 Hehe, ikke lett å la være å lage seg sine egne ideer når man får høre slik, selv om jeg jo vet at det ikke betyr noe som helst. Men må jo innrømme at jeg ble litt glad....bittelitt mer enn jeg var før legetimen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå