Gå til innhold

Og der "poppet" magen ut!


Ida - mamma til 2 søte små

Anbefalte innlegg

Er 13+2 idag, og over natten (ja, det er ikke tull en gang) har magen kommet. Den har helt tydelig endret fasong og blitt rundere. Har jo litt fra før, men merker godt at buksa er traaang idag. Trodde ikke det var mulig så tidlig, men de sier jo at magen kommer tidligere da en har vært gravid før.

Litt moro! Nå må jeg rote i skapet etter thigts og mammabuksene mine, for dette er ubehagelig!

 

Flere som har fått mage??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har og fått mage! Er 13+1 i dag, men den kom for et par uker sida. Må sies at magen ikke akkurat var flat fra forrige svangerskap, men begynte å bruke graviduniformer på jobb da jeg ikke fikk igjen de øverste knappene på den vanlige uniformen... Bruker str small i mammabukser på jobb da, men tipper jeg må opp i medium om ikke så lenge ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp. Har fått mage jeg og. Er 15+3 i dag og har vel hatt mage et par uker (syns jeg da), men i dag måtte jeg krype til korset og kjøpe mine første mammabukser. Tok en stund å finne i riktig størrelse (hadde bare store str på HM), men så utrolig herlig de var å ha på! Hvis bare kvalmen kunne gi seg nå og bekkenløsningen ikke blir verre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...