Anonym bruker Skrevet 20. januar 2011 #1 Skrevet 20. januar 2011 Veldig lenge siden jeg har fått noen rabattkuponger eller nyhetsbrev fra dem, og før jul handlet jeg jo endel hos dem.
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2011 #2 Skrevet 20. januar 2011 Lenge siden jeg har fått noe i posten....Men det hender jo at det tikker inn en melding eller to på tlf da!
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2011 #3 Skrevet 20. januar 2011 Når dere nevner det, så har ikke jeg heller fått noe tilbud fra de i posten. Fikk et par txt.mld der de annonserte salg i januar
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2011 #4 Skrevet 20. januar 2011 Lenge siden jeg har fått noe i posten. Men fikk et par meldinger om rabatt før jul. Den ene gjaldt uansett om man var medlem eller ikke, for de hadde 30% på hele butikken uansett. Og så har jeg vel fått et par tekstmeldinger nå i januar, men ikke noe tilbud i de. Sjekket forresten mailen min akkurat nå, og der låg en mail om 30% rabatt på 1 plagg innen 29.1. Mot å ta med kupongen selvsagt. Har ikke fått noe tekstmelding på det. Skjønner ikke helt det der med å ta med kupong eller melding for å få rabatten. Har man et kundekort burde rabatten ligge i det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå