moota m storebror&lillebror Skrevet 20. januar 2011 #1 Skrevet 20. januar 2011 Hvordan går det med dere jenter? Jeg har faktisk ikke hatt tid til å være her inne tidligere denne uka. Det har vært litt travelt med oppstart på trening og på skolen. Jeg var på vekta tirsdag morgen og det var verre enn fryktet. Den lyste mot meg og kunne fortelle meg at jeg har lagt på meg siden jeg sluttet med kuren i høst og veier 93 kg =( Jeg har meg selv å takke og håper det blir en lærepenge som svir så masse at jeg ikke gjør det igjen (lov å håpe =P) Jeg har startet opp med trening igjen også etter ørebetennelsen, og det går ganske bra. Har svømt 3 ganger denne uka. Jeg var på vei idag også, men når jeg var nesten fremme kom jeg på at badedrakten hang på tørkestativet, så det ble husabeid i stedenfor idag. Jeg har vært flink med maten, men spiser nok bitte litt for masse middag. Jeg er enda ganske sulten når vi spiser, for jeg har ikke vendt meg helt til dette med faste måltider og at jeg får bare det og det til den og den klokka. Gleder meg til å gå på vekta på tirsdag, og håper den går nedover!! Lykke til dere også =)
Ranveig R Skrevet 21. januar 2011 #2 Skrevet 21. januar 2011 Kjedelig med eit sånt tilbakeslag, men det er godt å sjå at du er motivert likevel! Forrige veke: 97,2 I går: 96,6 Ned: 0,6 kg Veldig fornøgd med det. Har begynt på igjen med mine 50 sit ups morgon og kveld, og har kutta litt ned på vanleg mat. Jobbar enno litt med snopedelen, den sit godt i etter jula... Men det hjelper på å komme i jobb igjen )
Ranveig R Skrevet 21. januar 2011 #3 Skrevet 21. januar 2011 Kjedelig med eit sånt tilbakeslag, men det er godt å sjå at du er motivert likevel! Forrige veke: 97,2 I går: 96,6 Ned: 0,6 kg Veldig fornøgd med det. Har begynt på igjen med mine 50 sit ups morgon og kveld, og har kutta litt ned på vanleg mat. Jobbar enno litt med snopedelen, den sit godt i etter jula... Men det hjelper på å komme i jobb igjen )
moota m storebror&lillebror Skrevet 23. januar 2011 Forfatter #4 Skrevet 23. januar 2011 Ja det er skikkelig kjedelig at jeg har dretet i alle kiloene jeg tok av og latt de komme på igjen. Jeg kjenner på det, men tenker at jeg sikkert kunne klart det igjen. Jeg er så glad i mat, og desserter og sjokolade. De siste dagene har vært skikkelig vanskelige! Jeg synes det er tøft og skulle ønske jeg kunne sove 1 uke. Jeg sliter både med meg selv og med slankingen. Føler at jeg ikke får det til og at jeg ikke er flink nok. Jeg er dårlig humør og sliten og matt og det er vanskelig å skulle fungere i en familie nå. Stakkars barna! Håper det går over veldig fort! Krysser fingrene for gode resultater på tirsdag som kan hjelpe på humøret.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå