Mamma`n til <3<3<3 Skrevet 20. januar 2011 #1 Skrevet 20. januar 2011 Vi skal visst(hvis alt går bra) en liten en til i september og da er vesla bare 13 mnd. Trenger derfor søskenvogn. Vi triller i dag en Easywalker som jeg er meget fornøyd med. Men det jeg lurer på, burde jeg ha denne singelvogna her hjemme itillegg til en søskenvogn. ? Skal kanskje bare ha 1/2 barnehageplass til vesla og da blir det jo sikkert en del trilling med begge, men sikkert også med bare minsten..... Vi har lyst på easywalker søskenvogn så det tror jeg er greit, med mindre noen har en KJEMPE ide om en annen en??
*smula* Skrevet 20. januar 2011 #2 Skrevet 20. januar 2011 Jeg ville absolutt beholdt singelvogna også. Er jo ikke alltid dere skal ha med begge to på tur, og plutselig skal dere ha med hver deres unge - da er det kjekt med 2 vogner.
Mjølkekua Skrevet 20. januar 2011 #5 Skrevet 20. januar 2011 Absolutt! Behold! Vi har følgende vogner: Dobbelvogn Mountain Buggy fra 2010 Singelvogn OTH fra 2007 Singelvogn Simo (brukt til sovevogn) fra 2007 Reisetrille MacLaren XT Techno Jeg bruker alle! Nå har størstegutten på 2 år plutselig (overraskende) sluttet å sove på dagen, så da fikk vi en ekstra vogn der (som vi strengt tatt ikke trenger pt.), men det er jo ikke såå lenge til lillesøster begynner i barnehage, og da skal hun ha en sovevogn. Jeg liker også SImovogna siden den har vendbar sportsdel. Men trillekomforten er så som så, i allefall på snø (eller motbakker:-p)... Er det mye snø tar jeg OTH. Nå går størstemann fulltid i barnehage, og jeg bruker dobbelvogna til å trille til og fra barnehagen, på fridager, og i helger. Bruker Simovognen/Mountain Buggy om hverandre på dagtid til jenta, eller hvis jeg/mannen henter storebror i barnehagen. Reisetrilla bruker vi når vi skal ut på tur. Vurderer et søskenbrett på denne, men vet ikke om det finnes. Det er akkurat 1,5 år mellom mine og dobbelvogna bruker jeg mye. Jeg har oppdaget at en dobbelvogn (som brukes mye) bør ha følgende finesser (finnes sikkert mange bra der ute): - Separate kalesjer (!) - Smal nok til å komme inn på trikker, busser og vanlige dører. Noen er superbrede og de hadde jeg ikke kommet inn/ut ytterdøren med uten å slå den sammen. - Svingbare forhjul (fint om man skal inn på buss/ transport/ butikker)som kan låses ved kjøring i tung snø Lykke til med to tette :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå