Gå til innhold

Gravid og kvalm og kaster opp konstant..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 5+3 uker paa vei og igaar begynte kvalmen helt akutt, jeg har kastet opp veldig mange gager siden igaar, bare naa idag tidlig har jeg kastet opp 4 ganger og er sykt kvalm.. Klarer ingenting og mannen er paa jobb, hva gjor jeg, det foles helt ekstremt, har vaert gravid foer men da var ikke kvalmen like intenst..:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det går jo mange magevirus nå også da, så det kan jo hende at det er omgangssyken du har fått. Legg deg ned og hvil så mye du kan. Få i deg drikke, og håp at du er bedre i morra :-)

Skrevet

Huff, denne gangen var jeg kjempekvalm fra uke 6 til uke 11 ca, og kastet opp hver dag. Det var helt grusomt. Det jeg følte hjalp litt var å drikke en liten slurk iskaldt vann ofte, ikke mye av gangen for da kom det opp igjen, men en liten slurk hvert 5. minutt ca. I tillegg syntes jeg det hjalp å spise epler og frukt med litt syrlig smak i. Levde på epler og agurk i den tiden :) Appelsin funket også av og til. Tørre kjeks prøvde jeg meg også på. Huff, jeg vet hvor ille det er! Du får trøste deg med at det går over

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...