Gå til innhold

Truse eller boxer på mannen??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her i gården er truse forbudt:-)

Men det hadde mannen funnet på egenhånd lenge før jeg traff han;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt klart boxer!

Truse er utrolig usexy....

Skrevet

Boxer! Uten tvil!

Han kjøpte feil en gang (hvordan er det mulig??), og tok på seg sine helt nye truser, og jeg holdt på å dø av latter. Det var liksom noe umodent og lite manneaktig over den der :-P

Skrevet

Har aldri sett han i truser,men han sier han brukte det i militæret:-) Jeg foretrekker boksere:-)

Skrevet

truseforbud?? Siden når kunne du bestemme det?

Min mann brukte truse før jeg traff han, men jeg kjøpte boksere til han og han synes selv det var mye mer behagelig å gå i. Så nå bruker han bare det. Fordi HAN vil, ikke fordi JEG vil. Synes jeg ser at han skulle prøve å fortelle meg hvilke truser jeg skulle bruke...

Skrevet

Kommer helt an på kroppen hans. Mange menn ville absolutt kle små truser også! Men her inne på Dib kryr det jo av mødre som ikke bare skal bestemme over ungene sine, men også over mannen sin.

Skrevet

Helt klart boxer!

(PAPPA bruker truser.....)

=)

Skrevet

Hah,han kunne løpt rundt i truse for min del,men da hadde ikke jeg vært der for å se på.

Jeg har "krav" til ham,og han har til meg.Er det ikke en del av et forhold da?

Skrevet

Okey,deg om det.

Selv kunne jeg ikke vært sammen med en mann som ikke tente meg.

Skrevet

Det er meg totalt likegyldig. Han får bruke det han føler er mest konfortabelt. Noen ganger bruker han det ene andre ganger det andre og atter andre ganger ingenting.

Skrevet

Boxer!!!! Uten det minste snev av tvil.

Han måtte gjerne gå med truse for min del altså, men da trenger han ikke regne med å "få seg noe" akkurat da. Haha. Det er meget usexy.

Heldigvis ser mannen selv hvor fælt det ser ut med truse, så han eier ikke en eneste en :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...