Gå til innhold

er så lei av å krangle...

Anbefalte innlegg

Skrevet

helt siden jeg ble gravid har jeg og sambo kranglet...(var planlagt gravid), og det bare fortsetter(barnet er nå 10 mnd.)

Vi har hatt mange sykehusopphold med barnet og vi er slitne. Han er for tiden uten jobb(kutt der han jobber...)og går bare hjemme med meg og barnet...

Jeg har hatt fødselsdepresjon og ikke vært kjempelykkelig hele tiden. Idag sa han at jeg bare kunne gå å henge meg, han syntes mange ganger det var bedre uten meg i hus!:( ble helt knust vet ikke hva jeg skal gjøre....:S

Videoannonse
Annonse
Skrevet

familierådgivning?hum....funker det da:S hva er det man snakker om da?

Skrevet

Familierådgivning høres ut som tingen her ja. Da kan dere få hjelp til å se ting i et annet perspektiv enn når det bare er dere to som prater. Ta kontakt med familievernkontoret i kommunen din.

Når dere er hjemme begge to skjønner jeg godt at det kan bli mye sammen-tid. Kan dere gi hverandre mer egentid, så dere får litt "pause" fra hverandre. Passer dere på at dere får nok søvn? (det er nemlig ofte det som fører til krangler hos oss). Gi hverandre et par netter på gjesterommet slik at dere får sovet skikkelig ut. Det kan hjelpe litt på korte lunter. Men som sagt, snakk med noen tror jeg er det viktigste for dere sånn som du beskriver tilstanden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...