Gå til innhold

Den store opp-av-sofaen-og-GJØR-noe-tråden!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ich bin slapp und trøtt, og huset ser ut det har kasta opp bøker, tegneblokker, klær, leker, babypledd, reklameaviser, gjenglemt julepynt.....you get the picture! :-D

Jeg har satt på oppvaskmaskinen og vaskemaskinen samt tørket over kjøkkenbenk og kjøkkenskapene, men så satt jeg plutselig i sofaen med kaffe og pc i stedet.

Motivasjon og inspirasjon søkes! Fortell meg hvor mye husarbeid du har gjort i dag, så får jeg så dårlig samvittighet at jeg bare MÅ holde tritt med deg :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hm ikke gjort så mye i dag akkurat, men i går støvsugte jeg, vasket gulvene, tørkte støv, rydda og tørket over kjøkkenbenken, bært leker opp på rommet, lagt sammen noe klær og vaska noe klær, lagt middag til ei veninne, tatt inn posten og tatt ut bosset :) Jeg gjør litt husarbeid hver dag slik at det slipper å bli så mye på engang, men når man først er i gang så er dte alltid nok å gjøre uansett:) Er jo mye bedre å sette seg ned når man har et rent hus. MEN jeg sliter derimot med å komme meg ut av dørå. Får dårlig samvittighet overfor dattera mi. Vi MÅ komme oss mer ut, istdenfor å bare ta husarbeid osv inne

Skrevet

HI her

He he, jeg er helt motsatt :-) Kjempeflink til å gå ut med ungene på biblioteket, ake, gå på ski, kafè osv, og så ser det helt bomba ut hjemme. Faren min får sjokk hver gang han er her på julaften, for da er det prikkfritt og helt nydelig her. Flaut......

Men du er flink! Støvtørking og greier...Det er altfor lenge siden sist... Takk for motivasjon! Flere? :-)

Skrevet

Jeg har vasket vinduer, bilder og lister! Tar en liten pause nå før jeg skal rydde stua, vaske ned kjøkkenet, rydde og ommøblere soverommet, støvsuge huset før jeg vasker det, vaske bad, brette klær, sette på ny tøyvask, legge på nytt sengetøy og bake kringler eller kanelsnurrer!

Skrevet

Hjelp, what are you on, woman!? :-D Gi det til meg sporenstreks!

Puh, ja nå MÅ jeg opp av sofaen..... Takk for en real dytt! :-)

Skrevet

Gi deg et lite dytt jeg å da:)

Har gjort storhandel og ryddet inn dette. Brettet sammen rent tøy, tørket støv i hele huset, ryddet, vasket gulv og skal nå vaske badet og skifte på senger:)

Etterpå er premien en kaffekopp og en sjokoladebit foran PC'n.

Skrevet

Ah, jeg venter på vaskehjelpen;)

Skrevet

Ikke en sjiit. Skal flytte i neste uke så blir ikke gjort noe annet enn klesvask og oppvask.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...