010808 og 200312 Skrevet 20. januar 2011 #1 Skrevet 20. januar 2011 har et barn fra før, begynte prøving på nr to juli 2009, ble gravid juni 2010 og mista i uke 6.. det popper ut barn ovelalt! og det blir ingen ende på det heller for jeg får stadig vekk høre om folk som blir gravid.. senest i går! sikkert veldig egoistisk av meg men det er ikke så lett å glede seg sammen med dem... kjenner hele tiden at det er noe som plager meg, og det er alt dette her.. huff, et skikkelig syteinnlegg dette her!! men tror jeg trengte å få skrevet det og...
-Lotte- Skrevet 20. januar 2011 #2 Skrevet 20. januar 2011 Er ikke noe moro å føle det sånn, & er jo nettopp derfor man har et forum, så man kan få klaget litt ifra seg Er vel som regel slik når man vil noe, man føler at alle andre får det før deg! Husker når jeg mistet barnet mitt (i uke 12) da så jeg bare gravide folk overalt!! Følte det var rene komplottet!! heh! Men, tenk når du får barn, da blir det nok bra! Den som venter på noe godt venter ikke forgjeves!! :)
Tigerlise&Anton prøver igjen Skrevet 20. januar 2011 #3 Skrevet 20. januar 2011 Skjønner godt hva du mener. Vi måtte prøve i 5 år på førstemann, og det var skikkelig frustrerende å høre på de "stakkarene" som beklaga seg over at de måtte prøve både 2 og 3 ganger før spira satt... De rakk jo søren meg å bli gravide enda en gang uten at det skjedde noe med oss! Men heldigvis ble det jo greit til slutt, og nå er jeg spent på om det klaffer bedre denne gangen. Er bare 1. pp enda, så tviler på det skjer noe enda. Krysser fingrene for deg. Det ordner seg nok snart. Siden du har barn fra før er jo sjansen stor for at dere skal lykkes før eller senere :-)
010808 og 200312 Skrevet 20. januar 2011 Forfatter #4 Skrevet 20. januar 2011 takker for svar!! ja håper vi lykkes snart, besteforeldre begynner å mase, og flere venner spør. gidder ikke si at vi prøver for da blir det vel enda mer mas o vi ikke får det til! ja det er jaggu godt vi har sånne forum! føler meg mer positiv nå kjenner jeg, så det var godt å få "tømt" meg masse lykke til til dere også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå