Gå til innhold

kjip situasjon på jobb..:(((((

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ca. 6uker på vei, og en kollega spurte meg rett ut nå om jeg er gravid ettersom jeg har vært så annerledes i det siste.. Jeg klarte jo ikke lyve, og måtte si ja :/…

hun sa ikke gratulere … hun sa bare: Jaja… og så: du har bare å jobbe fremover altså…

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uforskammet dame. Men dersom hun "bare" er kollega har hun ingen ting hun skulle ha sagt om hvordan du jobber fremover. Du har dine rettigheter som gravid.

Gratulerer, forresten :)

Skrevet

For ei kjerring. Jeg hadde sendt en mail og skrevet; "du glemte noe; GRATULERER!

Egoistisk kollega.

Skrevet

Hæ? Hva faen er det for en ting å si? Sosial uintelligens, kalles det....ikke tenk på det, du har alle rettigheter på din side, ikke la et bittert kvinnemenneske ødelegge for deg på jobb.

Gratulerer med spire :-)

Skrevet

Syns det var skikkelig leit... Vi er VELDIG få på kontoret, bare 3 stk..men likevel....

Tusen takk:))

Skrevet

Hehe.. litt frista til akkurat det i grunn :P

Skrevet

Jeg synes du skal ta det som et kompliment. For meg hørtes det ut som om hun forsøkte på en spøkefull måte å si at hun håpet det ikke betydde at du kom til å være mye borte. Det vil jo være fordi hun liker å ha deg der.

Skrevet

prøvde skrive at jeg er litt frista til å gjøre akkurat det :P HI her. ;)

Skrevet

Når jeg får vite at noen er gravid, sier jeg alltid: "Jaså, har du pult?"

Skrevet

Kanskje hun er misunnelig? Har hun barn selv?

Virker veldig lik ei jeg jobba sammen med før. Og hun var ei uforskamma bitch!

Ville ikke hverken sagt eller gjort noe mer ut av dette. Hvis hun sier noe mer, kan du jo heller si hva du synes, men det er det jo ikke sikkert hun gjør. Bare la det blåse forbi;-)

Skrevet

10.19 Jeg tolker det ikke slik. Men at dama er livredd for å måtte gjøre mer enn sin egen desk. Er noen borte blir det på mange arbeidsplasser mer på de andre.

Men ufyslig utsagn uansett.

Ikke hi

Skrevet

Ja, hun har barn selv.. de er voksne..Hun er rundt 50 år selv..

Prøver å bare la det blåse forbi..:) blir bare dårlig stemning dersom jeg sier noe...

jeg gruer meg allerede til å fortelle til de andre, og jeg gruer meg ikke akkurat mindre nå :/

Skrevet

Det er den typen oppførsel som bidrar til økt sykefravær.

Skrevet

Ja, jeg kommer jo til å bli livredd for å bli syk i svangerskapet..:o Det kommer nok ikke til å aksepteres sånn jeg skjønner..

Hun var jo frisk som en fisk alle svangerskapene sine...

og jeg er jo aldri syk ellers.. var en uke syk i forbindelse med kraftig infulensa i fjor, eller var jeg på jobb uansett form! syns det er så kjedelig med en sånn kommentar..

Skrevet

Hvis hun gjør det utrivelig for deg på jobb, må du jo ta det opp med personalansvarlig etterhvert. Hun bør få tilbakemelding på oppførselen sin dersom hun fortsetter slik..

Hun jeg jobba sammen med var av typen som alltid måtte komme med ufine kommentarer, og som hadde en direkte kvalm måte å opptre på.....Slutta jobben pga henne, noe jeg er veldig glad for idag. Hun var en sånn som gjorde som det passet henne, uavhengig om det gikk videre til personalsjefen..Råtne epler på jobb kan ødelegge mye......

Jobber idag sammen med flotte kolleger, og har det kjempebra på jobb:-)

Ikke la henne holde på uten å si ifra iallefall, så vet hun hvor hun har deg:-)

Skrevet

Møkkakjerring, drit i henne! Håper du får sjansen til og si det selv til de andre, at hun ikke er ute med kjeften sin da også!

Gratulerer med graviditeten!

Skrevet

HI her..

Merker godt på henne at hun ikke syns noe om det.. men ba hun ikke si det videre, så HÅPER hun klarer det...

Tusen takk for tilbakemeldinger:)) Godt å høre det ikke bare er jeg som hadde reagert på det..

Skrevet

Jeg må si først og fremst at bare det å spørre var utrolig frekt!!!!! Hvem spør om noe sånt når man ikke ser magen en gang??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...