Gå til innhold

Noen ernæringsfysiologer her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I såfall trenger jeg hjelp til å finne ut av noe.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan kanskje hjelpe deg, hva lurer du på?

Student

Skrevet

Tingen er at jeg var til en ernæringsfysiolog for ca. 13 år siden, og der fikk jeg resept på noen matallergitabletter for å se om det hjalp på matlysten. Noe det gjorde til de grader! Men disse ble ikke å få kjøpt i norge lenger. Så nå lurer jeg på navnet på de, og om det evt. kan være noe lignende jeg kan få tak i som kan ha samme effekt. Kanskje litt vanskelig å svare på for en student når det er så lenge siden, men verdt ett forsøk :)

Skrevet

Sorry sent svar! Matallergitabletter? Mot hvilken allergi? Husker du navnet? Fikk du det på apoteket? Ernæringsfysiologer kan ikke skrive ut resepter på legemidler. Hvis du gir meg litt mer info kan jeg sjekke litt for deg!

Skrevet

Sorry sent svar! Matallergitabletter? Mot hvilken allergi? Husker du navnet? Fikk du det på apoteket? Ernæringsfysiologer kan ikke skrive ut resepter på legemidler. Hvis du gir meg litt mer info kan jeg sjekke litt for deg!

Skrevet

Hmmm, nå ble jeg veldig usikker. Kanskje det var en spesialist av noe slag da. Jeg husker dessverre ikke navnet, da jeg bare var 13 år på den tiden. Eneste jeg vet er at mamma og pappa tok meg med dit når jeg så og si sluttet å spise, også fikk jeg noen tabletter som mamma mente var mot matallergi. Jeg fikk iallefall for første gang i mitt liv matlyst av de.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...