Anonym bruker Skrevet 19. januar 2011 #1 Skrevet 19. januar 2011 Argh!!!!!! Satt nå og skulle bestille flybilletter til Frankrike for påsken - og ser at det vil koste oss 28.000 å komme oss dit! Vanligvis betaler vi 13-14.000. Svigers bor der, og vi avtalte allerede i julen at vi skulle komme til påske...Utrolig kjedelig!! Svinaktige priser, altså! Så tenkte jeg at da får vi dra et annet sted i påsken, men neida! Like dyrt over alt! Det er første gang vi har lagt reiseplaner for selve påsken, og ante virkelig ikke at flyselskapene opererte med sånne blodpriser. vet det er et luksusproblem, men utrolig irriterende er det allikevel...:-D
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2011 #3 Skrevet 19. januar 2011 Det går nok litt for mye tid;-) Får gnure rundt dørene............blæh!!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2011 #4 Skrevet 19. januar 2011 kos å være hjemme i påska hvis været er fint! Påskeeggjakt, lunsjer ute på benken i hagen, turer i skogen, påskeegg til ungene - og voksne, masse god mat, filmer og voksenkos...... lista er lang, man trenger ikke reise langt for å kose seg! ;-D
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2011 #5 Skrevet 19. januar 2011 Herregud for et idiotisk utsagn 23.02. Selvfølgelig må man ikke reise langt for å kose seg, men nå var det jo sånn i denne situasjonen at de gjerne ville besøke familien sin. Både de voksne og barna syntes kanskje det er hyggelig at besteforeldrene får truffet barnebarna. "Påskeeggjakt, lunsjer ute på benken i hagen, turer i skogen, påskeegg til ungene - og voksne, masse god mat, filmer og voksenkos......" Du høres ut som en sånn utrolig irriternde gladkristen som SKAL finne noe positivt i alt.
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2011 #6 Skrevet 19. januar 2011 Åh, takk for sympati!! Det er luksus å reise, men for oss som har nærmeste familie så langt unna, er det veldig leit når vi ikke får truffet dem. Det er jo ikke lenge siden jul ,men fra påske vil det gå veldig lenge til vi får muligheten neste gang. Jeg ante virkelig ikke at det var så dyrt i påska!! Eller kanskje vi rett og slett er for sent ute ?! Sykt er det uansett.
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2011 #7 Skrevet 19. januar 2011 Jeg skjønner godt hva du mener. Vi har også halve familien i utlandet, og ønsker at barna skal få treffe besteforeldre, tanter og onkler så ofte de bare kan. De er flinke til å komme over her også da, men det blir dyrt i lengden. Hvor i landet skal dere fly fra? Er det mulig å sjekke andre selskap, andre kombinasjoner evt flyplasser i nærheten og ta tog eller buss til final destiansjon? Syntes det var en eeeeekstrem pris. Lykke til )
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2011 #8 Skrevet 19. januar 2011 vi flyr fra sør-norge. har sjekket ALLE muligheter - Paris og videre med leiebil, Basel og leiebil, Frankfurt og buss.......frankfurt hadde grei pris, men umulige avganger. Dere er heldige som har familie som kan og vil komme til dere! Våre vil, men har sjeldent mulighet, dessverre....det er så trist, for ikke bare er de familien vår, men de er nydelige mennesker i tillegg. skulle ønske vi hadde dem rundt oss i det daglige.
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2011 #9 Skrevet 19. januar 2011 sitter nå og tenker BIL.... men vet ikke om jeg har mot til det! Minste er 3 år, og han er en villstyring som ikke sitter i ro frivillig....:-)
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2011 #11 Skrevet 19. januar 2011 niks. Supersaver har jeg faktisk aldri vært inne på. skal ta en titt i morgen!
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2011 #12 Skrevet 19. januar 2011 Hvorfra og hvortil hadde dere tenkt dere, og ca hvilke datoer? Og hvor mange er dere? Kan hende jeg vet av et par sidere dere ikke har sjekka enda
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2011 #14 Skrevet 19. januar 2011 Mange. Bl a air baltic, austria, air berlin, og massevis av dem som ikke er førstevalg til søkemotorene.
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2011 #15 Skrevet 19. januar 2011 takk for tips, skal sjekke ut alle muligheter! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå