Gå til innhold

en fremmed sa i dag:

Anbefalte innlegg

Skrevet

"She is so beautiful and she`s got so long eyelashes. She`s gonna break a lot of hearts in the future I think". Det var ment til datteren min som satt i vogna si. Hyggelig å høre sånt da!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Søtt:-) Hører slik hele tiden om datteren min og det er nok slik folk sier til alle.

Skrevet

Ehh...

Og dette tror du han/hun bare sier til deg ;)

Skrevet

Ja for all del du må ikke tro at du er noe eller at datteren din er noe..Hvertfall i følge anonym 22:24 ..janteloven.com

Skrevet

næmmen så sur da! Er du sjalu eller? Nei, jeg sa da vel ikke at den damen bare sier dette til mitt barn. Men jeg kan jo synes det var hyggelig allikevel. Dessuten er datteren min ualminnelig søt og vakker så vi får veldig ofte slike kommentarer.

HI

Skrevet

Herregud så meningsløst å skrive at "det hører jeg hele tiden og det er sånt som blir sagt til alle." Hva med å skrive "så koselig" og holde det der?

Skrevet

åå såå koselig....han såg henne*så søtt...

hilsen en som er trøtt men får ikke sove*men skal prøve snart å sove*

Skrevet

...og sagt så mange ganger før... :)

Skrevet

Haha...tipper at de som svarer så muggent ikke har hørt så mange sånne koselige kommentarer selv. Ligner ungen på dere kanskje? Henger med geipen?

Skrevet

Såååå koselig :) Selvfølgelig skal vi foreldre kose oss og ta det til oss.

Vi ble nedrent av en gruppe franske turister når vi sto ved slottet en gang. Jenta vår med lyse lokker og stoore blå øyne var litt av en attraksjon. "Åhhh kom og se den vakre norske babyen. Hun har hud som porselen og de største øynene jeg har sett" sa den ene damen til de andre. Jeg har jo bodd i frankrike, og fikk med meg alle godordene som de sikkert ikke trodde jeg forsto. Jeg kjente jeg ble veldig stolt jeg :D Og dere skulle ha sett oldemoren hennes da jeg forklarte henne hva de sa. Så måtte vi posere for fotografene da vet du... helt vanlig dag i Oslo, hihi.

Nå skal det jo sies at jeg daglig fikk høre at jeg var ekstraordinær da jeg bodde i Frankrike. Det er jeg IKKE, og på gaten i Norge blir jeg ikke lagt merke til i det hele tatt, men to blå øyne gjør som regel susen i Paris ;)

Skrevet

Herreguuuud! Er så lei av alle jantelov-fitter, sur-fitter og bedreviter-fitter her inne. Dere forsøpler virkelig dette forumet. Må ha temmelig mye dritt inni dere når dere alltid må rakke ned og belære andre mennesker.

Til deg med den skjønne datteren: så koselig! Han mente det nok også, ellers hadde han sikkert ikke orket å si noe. Selv om sånt blir sagt flere ganger til andre så er det ikke noe mindre verdt. Jeg kan faktisk glede meg på dine vegner selv om det folk flest sier når de ser min lille tass på 7 mnd er "stakkar så lite hår du har fått". Ler bare av det. Han er verdens nydeligste i mine øyne likevel. Og jeg overlever selv om kanskje ikke alle andre synes det :)

Skrevet

Mnå, for en koselig kommentar! :oD

Skrevet

Jepp. Vi var i Paris i en lengre periode og blonde barn får MYE oppmerksomhet der. Det med porselenshud hørte vi også:-). Men stort sett de fleste steder i verden får blode mennesker mye oppmerksomhet synes jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...