Anonym bruker Skrevet 19. januar 2011 #1 Skrevet 19. januar 2011 spiser dere der med god samvittighet? det smaker jo virkelig høgg i mine øyne. blir lenge til neste gang, kjenner jeg. er det bra hygieniske forhold på kjøkkenet på ikea?
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2011 #2 Skrevet 19. januar 2011 Ja det er bra forhold på kjøkkentet, og kjøttbollene er nå gode syntes jeg =) Liker også den nye mexikanskje vegetar retten de hadde sist jeg spiste der! Og daimkake hører jo med da
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2011 #3 Skrevet 19. januar 2011 Ikke rart det smaker høgg om du putter maten i øynene. Du skal ha den i munnen skjønner du, da blir det mye bedre. Ja jeg synes maten der er helt ok, ingen gourmetmat akkurat men alt går i grisen!
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2011 #4 Skrevet 19. januar 2011 Så billig som den maten er, syns jeg den funker fint for å få opp blodsukkeret midt i handleturen.
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2011 #5 Skrevet 19. januar 2011 kjøttbollene VAR gode. Helt til de forandret oppskriften. Nå smaker de rart....litt fårikålaktig smak av de.
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2011 #6 Skrevet 19. januar 2011 Jeg liker nå best hot dogen de selger på ikea, og den spiser jeg med munn og tenner, synest ikke øynene klarer å mose den like godt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå