Gjest Skrevet 19. januar 2011 #1 Skrevet 19. januar 2011 Bestilte spiselig bilde fra en av nettbutikkene, og fikk bildet i dag. Jeg har betalt masse penger for bilde og frakt og ser at det er mange revner i hele bildet. Er det noen måte å reparere dette på? Fikk tips om å bestille på sukkerpasta, men bestilte sånn på rispapir da jeg ikke fant de som laget med sukkerpasta... :-(
2barns mor Skrevet 20. januar 2011 #3 Skrevet 20. januar 2011 Ta kontakt med de som laget det, se om du kan få et nytt. Hvis du ikke skal ha det ganske snart da...... Jeg bestilte av ei som driver å selger slikt "privat" på nettet, var veldig fornøyd. Betalte bare 100.- pr. bilde + 30.- i frakt.
Gjest Skrevet 20. januar 2011 #4 Skrevet 20. januar 2011 Ja, jeg tok kontakt. De mente det var temperaturforandringer under transport som hadde ødelagt det og ba meg sende skadeskjema til posten. Skal ha det raskere enn jeg får bestilt nytt ja.. :-(
De to sjarmtrolla og guttspira Skrevet 21. januar 2011 #6 Skrevet 21. januar 2011 Temperaturforskjeller under transporten. Selvsagt er det det! Og de du bestilte bilde av, må jo pakke inn produktet riktig når det blir sendt, hvordan skal posten klare å ha samme temeratur under hele tarnsporten,hihi, ser det for meg. Merkelig tilbakemelding spør du meg. Håper du klarer å bruke bildet da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå