Anonym bruker Skrevet 19. januar 2011 #1 Skrevet 19. januar 2011 Hva er din erfaring med denne vognen ? Jeg syns det er så vanskelig å bestemme meg for vogn - samtidig som jeg ikke har så god greie på vogner. Jeg har en liten en på snart 1 år, men tenker at vognen jeg skal kjøpe nå skal være til nr. 2 også. Jeg har ikke lappen, så det er viktig for meg å kunne ta med meg vognen ut i alt slags vær (så da er det vel ikke så lurt å velge 3-hjulsvogner?). http://no1barnevogn.no/ballerina-leather-collection-cream/
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2011 #2 Skrevet 19. januar 2011 Det lurer jeg også på.. så dytter denne
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2011 #3 Skrevet 20. januar 2011 Hehe, tror jeg ble inspirert av tråden til deg som skrev over her Dytter litt i dag også jeg. HI
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2011 #4 Skrevet 20. januar 2011 Jeg har alltid hatt 3-hjuling, ikke noe problem å trille i alt slags være med det! Kommer ALDRI til å bruke 4-hjuling, og jeg forstår faktisk ikke de som velger å bruke det. Beklager altså....
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2011 #5 Skrevet 20. januar 2011 Jeg har en veninne med 3-huling og hun sier det er helt forferdelig å trille på snø, og her vi bor er det mye snø. Men det syns ikke du ? Vi har en 11 år gammel firhjuling fra før, og den er vi egentlig fornøyd med - men tenker at vi vil oppgradere den Du trenger ikke beklage, takk for at du delte din erfaring! HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå