Anonym bruker Skrevet 19. januar 2011 #1 Skrevet 19. januar 2011 helsekost produkt. kjøpte i dag og grugleder meg til oppstart.
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2011 #2 Skrevet 19. januar 2011 Grugleder deg? Bør absolutt ikke glede deg i det hele tatt... satt på ramma i 36 timer, sår og jævlig. Husk å kjøpe MYE dasspapir før du starter, og TALKUM!! Resultat: Gikk ned 800 gram - nøyaktig like mye som jeg fikk klemt ut mellom skinka. Var så dum å spiste 2 epler og 1 banan etterpå, glemte helt at de til sammen veide like mye jeg gikk ned, så vips - tilbake til den gamle vekta med en gang. Men, selvfølgelig; er du deltaker på unge mødre, eller annet program på tv, så er det helt sikkert verd å gjemme seg på dassen disse timene. Lykke til
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2011 #3 Skrevet 19. januar 2011 Kan ellers anbefale Frukt & Fiber. "Fremmer en naturlig tarmfunksjon". Yeah right... naturlig, my ass! Trodde ikke kroppen kunne romme så mye bæsj. Gå til anskaffelse av mykt dopapir og en god sinksalve før du begynner...
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2011 #4 Skrevet 20. januar 2011 Finnes det flere forskjellige Frukt og fiber? Har sett en på apoteket, men mener den som er på reklamen på tv ser anderledes ut...
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2011 #5 Skrevet 20. januar 2011 Godt jeg leste denne,tror jeg ler meg rettt ihel ;0) Da kommer ihvertfall ikke jeg til å prøve noe sånt ;0)
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2011 #6 Skrevet 20. januar 2011 "My ass" var kanskje et velvalgt uttrykk i denne sammenheng :-) men det noe annet som heter Bio Drain, som jeg kunne hatt lyst til å prøve men aldri har prøvd. http://www.helseogkost.no/nettbutikk/utrensing/bio_drain Lurer på hva som er i de tablettene.
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2011 #7 Skrevet 20. januar 2011 C24 funker som bare det!! Men pass på å holde deg hjemme mens det står på! Du kommer til å føle deg så ren og mange kilo lettere når du er ferdig! Dette er en bra kick-start om du ønsker å begynne å leve sunnere eller slanke deg. Har prøvd BioDrain også, men den hadde ingen effekt på meg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå