Gå til innhold

tegn på infeksjon etter keisersnitt?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

infeksjon er vel

varmt rødt hoven rundt arret (utenom den vanlige rødheten og ømmheten)

missfarget og eller illeluktene puss

Skrevet

men infeksjonen kan være inne i magen også.. vet feber kan være et tegn,men noe mer?

Skrevet

Hvis du er i tvil, ta kontakt med lege med en gang.

symptomer er

Feber

Rødt/varmt rund såret

Sekret

Nedsatt almenntilst.

Skrevet

fant ikkeno konkrete tegn der jeg..

Skrevet

ja bedre å ringe en gang for mye enn en gang for lite;)

takk for symtomliste.

 

HI

Skrevet

Bare hyggelig. Håper det ikke er noe :)

Skrevet

det håper ikke jeg heller, ble litt urolig når jeg idag fikk høy feber og noe magevondt 9 dager etter ks, men ringer inn for å være på den sikre siden jeg;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...