Anonym bruker Skrevet 19. januar 2011 #2 Skrevet 19. januar 2011 infeksjon er vel varmt rødt hoven rundt arret (utenom den vanlige rødheten og ømmheten) missfarget og eller illeluktene puss
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2011 #3 Skrevet 19. januar 2011 men infeksjonen kan være inne i magen også.. vet feber kan være et tegn,men noe mer?
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2011 #5 Skrevet 19. januar 2011 Hvis du er i tvil, ta kontakt med lege med en gang. symptomer er Feber Rødt/varmt rund såret Sekret Nedsatt almenntilst.
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2011 #7 Skrevet 19. januar 2011 ja bedre å ringe en gang for mye enn en gang for lite;) takk for symtomliste. HI
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2011 #8 Skrevet 19. januar 2011 Bare hyggelig. Håper det ikke er noe
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2011 #9 Skrevet 19. januar 2011 det håper ikke jeg heller, ble litt urolig når jeg idag fikk høy feber og noe magevondt 9 dager etter ks, men ringer inn for å være på den sikre siden jeg;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå