Anonym bruker Skrevet 19. januar 2011 #1 Skrevet 19. januar 2011 Her var det gryterett m/kjøtttdeig, hvitløksbrød og salat...
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2011 #2 Skrevet 19. januar 2011 Litt tidlig med middag kl 14 ,men senere skal vi ha pizza:)
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2011 #3 Skrevet 19. januar 2011 Vi hadde fiskeboller i hvitsaus med poteter og grønnsaker.
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2011 #6 Skrevet 19. januar 2011 Hjemmelagde medisterkaker, løksaus, bakte poteter, sitrongulrøtter og tyttebærgele :-)
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2011 #7 Skrevet 19. januar 2011 Stekt ris med kyllingbiter(kyllingfilet), paprika, og løk. Lettvindt og kjapp mat som også er sunt og godt;) Barna har sojasaus over mens jeg har chillisaus:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå