Gå til innhold

Noen her som har sett Black Swan?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen venninner ville at jeg skulle være med og se den, men jeg synes den virker gørrkjedelig. Tar jeg helt feil her eller?

Jeg synes det virker som det er alt for lite innhold til at det kan være bra. Altså... jeg har oppfattet det som at hele filmen dreier seg om ballett og trening. Det kan vel ikke være noe gøy? OG det at de fokuserer så mye på lesbesex i markedsføringen er jo heller ikke noe kvalitetsstempel. Da har de lite å trekke publikum med i resten av filmen tenker jeg. Det har ihvertfall vist seg at det er de dårligste filmene av annet slag som fokuserer på det etter min erfaring.

 

Noen som har sett den her? Jeg gidder ikke å kaste bort et par hundre kroner på kino hvis filmen er kjedelig eller virkelig kun dreier seg om det...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er vel en grunn til at hun vant pris på GG, vil jeg tro:)

 

Jeg skal iallefall dra, drømme meg bort i Rodartes fantastiske design!

Skrevet

Hehe, ja du har vel et poeng der da. Men jeg syntes jo Titanic var dritkjedelig også da (A) hehe... Hjelper ikke om den har vunnet 11 Oscar for min del

HI

Skrevet

Jeg har bare sett traileren men den ser jo kjempeskummel ut. Tror det er en psykiologisk triller.

Skrevet

Jeg var skeptisk, mest fordi jeg hadde hørt at den var innmari trist. Men så lot jeg meg overtale, og det var bra - jeg syns det var en veldig bra film. Handler om ballett, men mest om psyken og hvor langt man kan strekke ting i forhold til hva man ønsker å oppnå i livet. Ikke mye lesbesex og ikke en psykologisk triller, men litt "ekkelt" til tider, litt småskummelt når ting går på psyken løs :)

 

Anbefales!

Skrevet

Så overfokuset på det vises nesten ikke igjen? Og det er ikke fordi den er elendig for resten? Slik du beskriver den så virker det jo bra. Visste ikke helt hva jeg skulle mene ut fra traileren, men godt mulig jeg blir med jentegjengen og ser den hvis det faktisk er noe "ekstra" med den :-))

 

HI

Skrevet

Jeg har sett den, synes den var langdrøy egentlig, med en del døde partier.. handler 95% om balett..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...