Gå til innhold

Pus tisset i sakkosekken til lillemann!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja er det mulig!!!! Og det er ikke mulig å ta av noe trekk.... Kan jeg vaske hele greia i maskinen, den er ikke så stor, så vil nok få plass.. men blir de kulene inni ødelagt da?

Synd å kaste den da lille er så veldig glad i "mokkasekken" sin....

Noen råd? Står ikke noe vaskeanvisning på selve sekken.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sorry, men tror nok den bare er å kaste.. blir fuktig inni, og råtner til slutt

Skrevet

Jepp, løpet er nok dessverre kjørt for saccoen... Har vært borti det samme selv - umulig å få vekk lukta:(

Skrevet

Fy flate...:-( Godt han har bursdag snart da.. denne fikk han til bursdagen ifjor....

Skrevet

Jeg ville hvertfall gitt følgende et forsøk:

1) Vask godt for hånd med zalo (ikke antibakteriell, bare vanlig zalo)

2) Når den er tørr så strø på biotex pulver til tørrens.

3) For å unngå at pus gjør det samme igjen spray på sitrus-lukt

Skrevet

For å få bort lukt kan en vaske med eddik, men det går nok ikke med den saccosekken ne

Skrevet

Saccosekk er et yndet tisse- og bæsjested for pus. Lurer på om det kan minne om kattesand, da katten vår bæsjet i saccosekken min. Mamma kastet den og jeg fikk en ny, enda det var ganske dyrt med saccosekker på åttitallet;)

Skrevet

Ja Oslomor, det knitrer jo litt som i kattesanden... minstepusen er ikke helt god... har har hatt tendens til å tisse litt rundt om kring. Mens storepus aldri har tisset inne en eneste gang, og elsket å ligge i saccosekken på kveldstid. :-/

Minipus skal uansett kastreres så fort som mulig, så får håpe han kutter den tissingen... Men husker også at kattene tisset i våre saccosekker når vi var små...

Er nok bare å hive den, tror ikke jeg har tålmodighet til å skrubbe med zalo etc.. men takk allikevel for gode tips!

Skrevet

Her tisset yngste i sakkosekken sin da hun hadde på bare truse. Den gikk rett ut av huset.

Hun er ikke tørr enda.

Skrevet

Prinsessemamma, er jo gode tips du kommer med her. Kanskje vi skal prøve det. Sy kan jeg ikke selv, har ikke engang sånn til å sprette sømmer med, men får låne av andre :-D Takk igjen! Hater å måtte kaste den fine saccosekken.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...