Gjest Skrevet 19. januar 2011 #1 Skrevet 19. januar 2011 Ja er det mulig!!!! Og det er ikke mulig å ta av noe trekk.... Kan jeg vaske hele greia i maskinen, den er ikke så stor, så vil nok få plass.. men blir de kulene inni ødelagt da? Synd å kaste den da lille er så veldig glad i "mokkasekken" sin.... Noen råd? Står ikke noe vaskeanvisning på selve sekken.
Gjest Skrevet 19. januar 2011 #2 Skrevet 19. januar 2011 sorry, men tror nok den bare er å kaste.. blir fuktig inni, og råtner til slutt
Gjest Skrevet 19. januar 2011 #3 Skrevet 19. januar 2011 Uff... neeeeeeeeeeeeeeeeiiiii.... driiitkatte.
MsMoneyPenny Skrevet 19. januar 2011 #4 Skrevet 19. januar 2011 Jepp, løpet er nok dessverre kjørt for saccoen... Har vært borti det samme selv - umulig å få vekk lukta:(
Gjest Skrevet 19. januar 2011 #5 Skrevet 19. januar 2011 Fy flate...:-( Godt han har bursdag snart da.. denne fikk han til bursdagen ifjor....
Fru.Antonsen Skrevet 19. januar 2011 #6 Skrevet 19. januar 2011 Jeg ville hvertfall gitt følgende et forsøk: 1) Vask godt for hånd med zalo (ikke antibakteriell, bare vanlig zalo) 2) Når den er tørr så strø på biotex pulver til tørrens. 3) For å unngå at pus gjør det samme igjen spray på sitrus-lukt
auro Skrevet 19. januar 2011 #7 Skrevet 19. januar 2011 For å få bort lukt kan en vaske med eddik, men det går nok ikke med den saccosekken ne
OsloMor Skrevet 19. januar 2011 #8 Skrevet 19. januar 2011 Saccosekk er et yndet tisse- og bæsjested for pus. Lurer på om det kan minne om kattesand, da katten vår bæsjet i saccosekken min. Mamma kastet den og jeg fikk en ny, enda det var ganske dyrt med saccosekker på åttitallet;)
Gjest Skrevet 19. januar 2011 #9 Skrevet 19. januar 2011 Ja Oslomor, det knitrer jo litt som i kattesanden... minstepusen er ikke helt god... har har hatt tendens til å tisse litt rundt om kring. Mens storepus aldri har tisset inne en eneste gang, og elsket å ligge i saccosekken på kveldstid. :-/ Minipus skal uansett kastreres så fort som mulig, så får håpe han kutter den tissingen... Men husker også at kattene tisset i våre saccosekker når vi var små... Er nok bare å hive den, tror ikke jeg har tålmodighet til å skrubbe med zalo etc.. men takk allikevel for gode tips!
Nikamo Skrevet 20. januar 2011 #10 Skrevet 20. januar 2011 Det skal gå an å få kjøpt løse sånne kuler til å ha inni... Kan jo sprette opp en søm, tømme ut kulene, vaske trekket og fylle på med nye kuler...? Stoff og stil har løse kuler: http://www.stoffogstil.no/Katalog/Sytilbehoer.aspx?group_id=5095&articleid=19343
Gjest mphs Skrevet 20. januar 2011 #11 Skrevet 20. januar 2011 Her tisset yngste i sakkosekken sin da hun hadde på bare truse. Den gikk rett ut av huset. Hun er ikke tørr enda.
Gjest Skrevet 20. januar 2011 #12 Skrevet 20. januar 2011 Prinsessemamma, er jo gode tips du kommer med her. Kanskje vi skal prøve det. Sy kan jeg ikke selv, har ikke engang sånn til å sprette sømmer med, men får låne av andre :-D Takk igjen! Hater å måtte kaste den fine saccosekken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå