Gå til innhold

Hvordan er det med motet? Lei/ikke lei?


trebarnsmamma?

Anbefalte innlegg

Jeg er ganske sliten og lei nå, er såpass syk som gravid at det er ganske så slitsomt. I tillegg føler jeg at jeg har gått gravid i en evighet nå, samtidig som det er ganske mange uker igjen. 30+5 i dag.

 

Er siste gangen jeg går gravid, da. så det er jo litt rart... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, lei, lei, lei;) Har termin 8 mars og er fødeklar nå! Har hatt mye plager dette svangerskapet. Halsbrann, kvalme, ikke noe energi.osv...osv... Prøver og ikke klage for mye, men det er ikke lett. Er så lei! Vil ha kroppen min for meg selv nå;)

Samtidig som jeg er utrolig takknemlig for at jeg er gravid. Men sånn oss gravide imellom må vi få klage litt;)

 

Nå fokuserer jeg mye på fødsel, drømmer om fødsel, tenker fødsel, leser om fødsel...... Jeg gruer meg, men prøver å skyve tankene vekk;)

 

Dette er også mitt siste svangerskap, da blir jeg Mamma til 2.

 

Vi får holde ut. Når har du termin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke lei enda, har så mye å ordne først. Og siden dette er nr 4 så har jeg nok av daglige gjøremål :) Men jeg skal innrømme at det skal bli fantastisk å bli kvitt bekkenløsninga og halsbrann, det er jeg veldig lei av siden jeg har hatt det hele svangerskapet. Men lille gullet i magen kan få godgjøre seg litt til :) Har ikke termin før 26.mars så det er jo alt for tidlig å komme nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leeeeeeeeeeeeeeeii...

30+6 i dag...altfor lenge igjen, synes jeg. ;-) Håper på ei rask jente som kommer ca 2,5 uke før hun skal..hehe!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke lei, på tross av alle plagene som har fulgt med dette svangerskapet :-D Er bare veldig glad for at alt er greit med baby og at vår etterlengtede nr 2 kommer! Er i uke 33, og ser fram til fødsel i mindten av mars.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også LEIIII!!!!! er i uke 31 og fatter ikke hvordan jeg skal klare å motivere meg gjennom de siste ukene. Jeg HAR vært gravid en evighet...faktisk i snart 3 år sammenhengende så jeg lengter etter kroppen min igjen :) Tenk så deilig det skal bli å kunne snu seg rundt i senga uten å få hjelp av mannen til å dra med seg beina! :) Nei huff, nå syter jeg fælt men tillater meg å gjøre det her inne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er både og her =) men kjenner jeg har begynt å trippe litt her spesielt når jeg ser på barnesenga og vogna og vasker igjennom klærnene =) men fokuserer på å nyte graviditeten til tross for plagene for kjenner desverre enn del som ikke får muligheten selv til å kunne bli gravide og vi slet litt selv også . Men skal innrømme at jeg gleder meg utrolig mye til å få kroppen min for meg selv igjen hehe å det å kunne spise som du vil og gjøre mer som du vil og ikke minst ha lille mirakelet i armene mine <3 heldigvis bare 5 uker og 3 dager igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har termin i dag!

Så ja, er litt lei!

Men nå er det jo bare dager kansje timer eller minutter å telle!

Nå må babyn komme snart:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 33+5 i dag og er ikke lei. Har jo ikke så lenge igjen uansett og jeg får ikke gå over termin, så har mest sannsynlig maks 5 uker igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har snart 5 veker igjen, men det føles som om eg har 6 månader igjen. Har ein del eg må gjere før fødsel. Har faktisk enno ikkje pakka til fødseloppholdet på KK. Men, det må snart gjerast og. Og har eit soverom som eg med strukturere om og. For det skal da både mor, far, minstejenta og baby sove inne på. Det andre soverommet har storesøster. Og det skal ho få ha aleine og. Skal sleppe å dele rom. Det er altfor stort aldersforskjell mellom dei to.

 

Og huskjøp med det første blir det heller ikkje. Og jammen med skal det bli trangt om plassen bak i bilen med 3 barneseter. Eg trur faktisk at det ikkje går ein gang. Så da må vel mor og 1 barn ta bussen. Jepp, dette skal bli gøy.

 

Men, så er det siste gangen eg går gravid og. Etterpå er det sterilisering på meg. Inga planer om fleire barn her nei.

 

Det er eg mest lei er at det ikkje er noko meir plass. Det vetle huset som var så stort for 2 stykk har brått blitt ganske så lite, spesielt når det blir 5 stykk som skal dele på plassen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 uker to go å teller dager å alt som er...

Er vårt tredje å siste barn dette så er jo litt ekstra spesielt å på en måte men kjenner at jeg er litt sliten å lei av å føle meg som en hvalross ;)

Er ufatteli sliten å trøtt nå for tiden å går på sånn reservebatterier til mannen å ungene....

Gleder meg til å se skatten som har gjemt seg der inne ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...