Anonym bruker Skrevet 19. januar 2011 #1 Skrevet 19. januar 2011 Jeg vil finne ut hvilke tidsskrifter/magasiner/blader/aviser som skriver om å leve med kronisk sykdom med vekt på eksistensialisme, psykologi og mestring.
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2011 #2 Skrevet 19. januar 2011 Det er fristende å be deg kopiere ditt eget innlegg over og lime det inn på Google-feltet Iallefall stikkordene. Prøv!
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2011 #3 Skrevet 19. januar 2011 http://www.haagenrud.net/tips-og-triks/36-tips-/112-tips-til-sok-i-google Her var det noe å hente, men hvordan lærer jeg å hente ut de mest relevante stikkordene? Takk for tips, det er godt å kunne spørre når hodet er tomt, det som er enkelt for andre er vanskelig for meg. hi
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2011 #4 Skrevet 19. januar 2011 Hvis du lurer på en ting, så skriver du det.... f.eks: Dersom du lurer på priser på en babybjørn, så skriver du "Priser babybjørn"... eller om du trenger oppskrift på boller, så skriver du nettopp det "Oppskrift boller"
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2011 #5 Skrevet 19. januar 2011 Det er enkle ting, men i mitt eksempel i hovedinnlegget, hvilke ord ville du valgt ut da?
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2011 #6 Skrevet 20. januar 2011 Hva er viktig for deg? Å finne ut hvem som skriver om disse sakene, eller å lese om det? Hvis det er sistnevnte, skriver du for eksempel følgende: å leve med kronisk sykdom + eksistensialisme
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå