Anonym bruker Skrevet 19. januar 2011 #1 Skrevet 19. januar 2011 Jeg er helt usikker ang min livssituasjon. Jeg og samboer eier hus sammen, vært sammen i 5 år, men forholdet skranter. Ingen barn - men det har vært i tankene..TO valg; gjøre noe med det eller avslutte.. - Først og fremst, sexliv. Dvs sex frister ikke, men vi har i gjennomsnitt hatt det 1-2ggr i uken. Vi har prøvd litt forskjellig.. Hvor er gnisten?! - Han blir så fort sint om småting.. Og vi krangler endel, alltid pga noe jeg har gjort. Er det JEG som er vanskelig siden alltid han starter kranglen? Jeg er jo ikke perfekt, småplukk hele tiden er slitsomt.. - Generelt er han negativ, og bærer sjelden et smil... Jeg er sprudlende, liker å finne på ting og være med venner.. Han er aldri med venner annet enn ved festlige anledninger (sjelden) men bruker mye tid på hobby som er sosial. Er vi bedt steder er han sjelden med til mine venner. - Tv spill er en stor del av livet hans, og velger ofte dette fremfor å legge seg samtidig med meg. Jeg er jo glad i han, men aner ikke hva jeg skal gjøre. Når vi har det fint så har vi det fint, og jeg kan ikke tenke meg noe liv annet. Han har jo blitt min nærmeste og kjære. Huset vårt som jeg er så glad i, som er "designet" innvendig av meg.. Hadekysset på morgenen, det å dele seng med noen = herlig. Men er han borte en helg, kan jeg ikke si at jeg savner han noe særlig. Litt kanskje. Men det er nesten deilig å ha "fri" fra han. Fordi det alltid er noe "hvorfor gjør du sånn? hvorfor har du ikke gjort det som jeg sa?". Nå har jeg holdt øynene opp for leiligheter i den siste tiden, og gleder meg nesten til å se om noen nye har kommet. Jeg skulle ønske vi ikke eide huset sammen, og at jeg kunne hatt en annen leilighet for å ha ting litt på avstand.. En pause. Jeg har vært i tvil før, men valgte å fortsette. Åh dette er vanskelig.. Vi klarer ikke leve sammen (per dags dato), men klarer vi å leve uten hverandre? Hva tenker du?
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2011 #2 Skrevet 19. januar 2011 Jeg tenker at forholdet har vært slutt i hodet ditt en stund, og at tiden er inne for å si det høyt til samboeren din og finne leiligheten som du har vært på utkikk etter. Lykke til! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå