Anonym bruker Skrevet 19. januar 2011 #2 Skrevet 19. januar 2011 Vi har en emmaljuna twin city cross som vi har tenkt å selge. Har bare ikke fått dillet oss til å legge den ut på finn. Hvor bor du? Vi bor i Oslo,
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2011 #3 Skrevet 19. januar 2011 Hvor mye skal dere ha for den? Bor desverre litt langt unna. Bor på sørlandet
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2011 #4 Skrevet 20. januar 2011 Ja, det blir nok litt langt unna. Lønner seg ikke å sende den i posten. Sjekk finn du 18:16
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå