Anonym bruker Skrevet 19. januar 2011 #1 Skrevet 19. januar 2011 vi er alle syke her hjemme, derfor skulle lillenuppa i barnehagen i dag. pappan er den friskeste og skulle derfor lever i dag. de andre ungene var gått ut, så han måtte kle på henne...og det ble et rent lite helvete...alt er galt, alt er ekkelt, etter 3 kvarter gav han opp og tok snuppa med seg hjem igjen. kom hjem svett med en hylende unge som ble slengt inn på rommet som straff...hva syns dere om det. han mente hun skulle være d hele dagen, mens jeg sa at det ike kom på tale, at man ikke kan straffe en 3 åring så lenge. Jeg mener at 15 min er bra, så må man snakke med dem før alt er glemt? syns heller ikke han skulle tatt henne med seg hjem igjen? handlet han rett?? hva burde han i såfall gjort. Hun er ofte vanskelig i påkledningssituasjoner, og det tar ofte lang tid. det nytter ikke bare å pakke på henne klærne, da river hun dem av. jeg handler bevisst klær som skal være gode og lette for henne, men det nytter ikke. alt er visst ekkelt???? spesielt votter, hansker, ull, bomull, alt, luer, sko alt er et problem. på en god dag tar det vel ca 20 min å få kledt på henne, pappan bruker ofte lengre tid uansett... råd og tips mottas med takk... rådvill her
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2011 #2 Skrevet 19. januar 2011 hm...ingen som har noen råd eller tips?
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2011 #3 Skrevet 19. januar 2011 Når man er syk er lunta kort. Og selv pappa kan få nok:) Jeg forstår ikke hvem du egentlig trenger hjelp - pappa elle jenta? Om det er jenta så hadde jeg laget et belønningssytem. Kjøp en flott gave og sett den frem til pynt. Hun får åpne når hun har fått f.eks 10 stjerner. Hun får en stjerne for hver gang hun kler seg uten problemer. Pakken trenger ikke innholde noe veldig dyrt. En egen rosa tannkrem kan være vel så fint.
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2011 #4 Skrevet 19. januar 2011 var jenta jeg tenkte jeg trngte hjelp til, men lurte på om dere syns far handlet rett? når det er sagt tenkte jeg selv å lage en sosial historie og belønningssystem med 5 stjærner, så velge seg en liten ting på lekebutikken. tenkte bare 5 fordi hun skal ha mulighet til å lykkes og dermed bli motivert, så heller øke antallet senere visst det funker...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå