Gjest Skrevet 19. januar 2011 #1 Skrevet 19. januar 2011 Er i uke 26+3 idag, og har så utrolig vondt nederst i magen og i korsryggen. Smertene kommer takvis. Litt verre enn vanlige menssmerter. Klarer ikke gå ordentlig, og vondt å sitte ;/
Mini84 Skrevet 19. januar 2011 #2 Skrevet 19. januar 2011 Jeg har det sånn. Det i korsryggen tror jeg kommer av at jeg har bekkenløsning. Men smertene nederst i magen vet jeg ikke, og det gjør meg bekymret. Det kjennes ikke ut som ligamentsmerter heller. Skal til legen på fredag, håper han har noen svar!
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2011 #3 Skrevet 19. januar 2011 Har nå vært en tur på føden ved St.Olavs, og tatt en hel rekke med prøver. De tok to urinprøver, BT, innvendig+utvendig UL og en blodprøve. Legen og JM snakket om innleggelse av meg, men sa aldri helt hvorfor. Bare at jeg måtte ringe på sykehuset etter kl. 22:00, for å få svar på blodprøven. Aner ikke hvorfor de var så bekymret en gang, for de sa ingenting. Jeg trodde dette "bare" var en UVI, og siden jeg har GBS i urinen min, tenkte jeg at dette betydde en oppblomstring. Hvorfor trenger de blodprøve for å finne ut av dette? Urinprøven viste 4+ med blod i urinen, men prøven ble sendt til dyrking, så fikk ikke mer svar enn at jeg måtte ringe etter tre dager, for å få konkrete svar på hva som var av bakterier oppi urinen. Lurer fortsatt på hva smertene kan komme av, og hvorfor det var såvidt jeg fikk reise hjem ikveld. Og selvfølgelig på hvorfor de måtte ta blodprøve. BT var fint, og babyen så ut til å trives. Står på journalen min at livmoren var lang, og godt lukket. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå