trippeltopp Skrevet 19. januar 2011 #1 Skrevet 19. januar 2011 Just som i overskriften - jeg trenger en knallgod saus til kyllig og pasta! Takk for hjelp!
2flottebarn;) Skrevet 19. januar 2011 #2 Skrevet 19. januar 2011 ha litt hvitløk og chili i panna, stek de litt i smør. Ha over litt maizenna (kanskje en teskje) 1 boks fløte. Kok opp til den tykner litt. (ha i litt mer maizenna hvis den ikke blir tykk nok) tilslutt har du oppi masse fersk basilikum. Putt krepsehaler (sil av laken først) i sausen rett før servering (eller server de ved siden av så man kan putte det på tallerkenen rett før sausen) de blir lett seige hvis de koker for lenge i sausen. Jeg bruker å legge kyllingen i hvitløk og chili med olje noen timer før steking. Enkel og helt nyyyydelig rett. Fersk pasta er et must!
trippeltopp Skrevet 19. januar 2011 Forfatter #3 Skrevet 19. januar 2011 Tuuusen takk. Jeg gikk for en improvisert saus i dag, med chilli, hvitløk, vårløk og creme freiche.. så ikke heeelt ulik din, men minus krepsehalene. Det er notert til neste gang - takk for godt tips!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå