Anonym bruker Skrevet 19. januar 2011 #2 Skrevet 19. januar 2011 Nei. Bare vær obs på at det er et jentenavn i utlandet.
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2011 #3 Skrevet 19. januar 2011 Noen synes kanskje det, men jeg synes det er kjempefint Hadde lyst til å kalle sønnen vår det, men fikk ikke vilja mi
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2011 #4 Skrevet 19. januar 2011 Broren min heter det, og personlig syns jeg det er et pent navn. Har ingen inntrykk av at det er belastet på noen måte. Uansett tror jeg ofte det kommer an på hvilke del av landet man er fra, enkelte steder vil navn være såkalt "belastet", andre steder er det regnet som et pent navn. Navnet skjemmer ingen, mener jeg da:)
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2011 #5 Skrevet 19. januar 2011 Kjenner 3 Robin. Ene er en hund. Den andre er en GAL fyr i 30-årene og en gutt på 8 som har ADHDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZÆØÅ
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2011 #6 Skrevet 19. januar 2011 Jeg ser det på lik linje som Roy, Ronny, Johnny, Kevin, Robert, Remi, Rikard.( Evander, Kian, Levander, Krisander..) Altså harry og belastet navn.
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2011 #7 Skrevet 19. januar 2011 For meg, og i min omgangskrets, er Robin absolutt et belastet navn. Men som du ser på svarene over, så kommer dette helt an på hvem man kjenner/vet om med dette navnet. Her er flere med dette navnet i trøbbel med politiet, gjerne med familier som kanskje burde hatt hjelp. Derfor gir ikke det navnet meg noe positivt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå