Gå til innhold

Hvordan er DIN svigerfamilie?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fantastiske svigerforeldre som stiller opp i tykt og tynt. mannen min har også to søstre som vi har et bra forhold til selv om vi ikke sees så ofte. En av søstrene er gift med en fyr som hverken jeg eller mannen min helt fikser men utenom det er alle helt supre.

Føler meg heldig når jeg leser om enkeltes forhold til svigerfamilien.

Hvordan er dine?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hjertevarme, morsomme og uunnværlige! :o)

Skrevet

Svigerfaren min hjelper til med hver minste ting i huset, hvis vi trenger det. Han er snekker og har lært mannen min mye (bor i et oppusningsprosjekt).

Svigermoren min er grei. Hun hjelper til, men jeg klarer likevel aldri å slippe henne for tett inn på meg. Vi har forskjellige synspunkter om et par ting, som gjør at jeg ikke klarer å slappe av 100% sammen med henne.

Skrevet

Jeg trodde forholdet oss imellom var fint jeg.. Helt til samboeren min fortalte at vi vurderer å flytte til andre kanten av landet. Nå har jeg et mareritt her med utskjelling, baksnakking osv osv. I starten var jeg jo bare sååå mye bedre enn eksen hans, men nå drar de opp alt mulig rart for at han skal ombestemme seg.. Gleder meg så sinnsykt til flyttings!

Jeg er ufattelig takknemlig for min familie som er så åpenhjertig og tålerang. Jeg flytta hjemmefra da jeg begynnte på vgs, så navlestrengen ble kuttet for leeenge siden:-) det er ikke samboeren min sin :-S

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...