Gå til innhold

Å danse på graven

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er det jeg skal gjøre snart. ENDELIG er min x-svigermor død!!!

Da jeg fikk styrtblødning 3 mnd på vei med hennes barnebarn, lo hun hånlig og sa at det ikke er meningen at sveklinger skulle sette barn til verden. Hun kalte meg verdiløs og arbeidssky siden jeg ble sykemeldt ut svangerskapet. Hun behandlet meg verre enn hundemøkk under penskoene. Hun kjeftet ut min mor fordi hun hadde oppfostret en løgnaktig snylter som meg. Hun har ikke brydd seg om sitt barnebarn.

Det kom 500,- i julegave jula 2010 til jenta. Er vel det en krans koster? "Takk for ingenting og et helvete"

Skal leie meg gallakjole hvis noen krever at jeg skal i den begravelsen. Og jeg skal synge "O Happy Day" og danse og le under hele seremonien.

Brenn i h***

Takk for meg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dama har jo tydeligvis makt over deg ennå, så det spiller ingen rolle at hun er død...

Skrevet

Jøss, selv om du bare er ungjenta i forhold til henne så er de allerede på god vei til å bli en hurpe. Pass deg, så det ikke blir nattklubb på ditt hvilested.

Skrevet

Hun høres ikke ut som om hun var et godt menneske. Men husk at begravelsen er til for de sørgende. Det er ikke henne du skader hvis du kommer og "danser på graven".

Skrevet

er du lur venter du til etter begravselsen med dansinga og synginga

Skrevet

Har INGEN planer om å dra i den begravelsen. For hvem sin skyld skal jeg dra dit for? Min datters far? Som ikke har brydd seg om datteren sin de siste 8 årene, verken sett henne eller noe? Bare sendt SMS med drittslenging og trusler. Å nei- ikke ti ville hester får meg i den begravelsen. Datteren min vet ikke hvem de er lenger, ikke så rart siden hun var 2 år gammel sist de så hverandre.

Det er søstra mi som mener noen av oss må dra i begravelsen, at det er unaturlig og uhøflig at ingen møter opp fra oss. Det strider mot all sunn fornuft å dra i begravelsen. Min mor reiser ikke.

Men danse og le skal jeg gjøre- i min egen stue under begravelsen. Så får jeg kanskje ro i sjelen jeg også.

HI

Skrevet

Høres ut som min svigermor det der, så skjønner deg veldig godt. Sitter å lurer på hvordan jeg kommer til å reagere den når den dagen kommer. Håper du får ro i sjela som du sier i siste innlegget.

Skrevet

For et respektløst og grusomt innlegg du skriver. Skjønner at du bærer nag, men dette var bare helt ondskapsfullt skrevet av deg.

Skrevet

Er du prippen 21.55??

Synest det var bra skrevet:-)

Dette er et anonymforum, hvor man kan få ut sin frustrasjon og samtidig være anonym, helt ypperlig, spør du meg:-)

Skrevet

Til tross før at jeg skjønner at du ikke har noe til overs for dama som behandlet deg, ditt barn og din mor så ille som du beskriver, så kan jeg ikke la være å tenke at du er et minst like dårlig menneske som mesker deg over en annen persons død, og dessuten vil gjøre et stort poeng over hvos lykkelig det gjør deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...