Gå til innhold

karneval i barnehagen...


Anbefalte innlegg

Skrevet

blir det for lite kreativt å bare kjøpe slike drakter med spider man, snehvit etc? hva pleier dere å bruke? lite fantasi :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjøper drakter. Jeg eier ikke evner eller lyst til.å lage noe selv. I barnehagen vår er det flertall av kjøpedrakter.

Skrevet

Er det ikke det som er greia med karneval da ? Guttungen vår skal kle seg ut som tiger, da han elsker å leke tiger :) Synes ikke jeg fikk gjort så mye mer enn å kjøpe drakta..

Skrevet

ok...godt å høre, synes det er så mange som er kreative og lager istand og syr etc....

men da er kjøpedrakt like greit tenker jeg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...