Anonym bruker Skrevet 19. januar 2011 #1 Skrevet 19. januar 2011 blir det for lite kreativt å bare kjøpe slike drakter med spider man, snehvit etc? hva pleier dere å bruke? lite fantasi
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2011 #2 Skrevet 19. januar 2011 Jeg kjøper drakter. Jeg eier ikke evner eller lyst til.å lage noe selv. I barnehagen vår er det flertall av kjøpedrakter.
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2011 #3 Skrevet 19. januar 2011 Er det ikke det som er greia med karneval da ? Guttungen vår skal kle seg ut som tiger, da han elsker å leke tiger Synes ikke jeg fikk gjort så mye mer enn å kjøpe drakta..
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2011 #4 Skrevet 19. januar 2011 ok...godt å høre, synes det er så mange som er kreative og lager istand og syr etc.... men da er kjøpedrakt like greit tenker jeg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå