Anonym bruker Skrevet 19. januar 2011 #1 Skrevet 19. januar 2011 noen som har fått det samme? testet først med tester fra billi-tester dem va positiv med en gang. tester med cb som ska vise krys va negativ i dag. skal ha ikm i dag eller i mårra. tester med morgenurin men den måtte stå i kjøleskapet en time for testen kom i posten i dag så måtte vente på den. kan det påvirke hcg i urinen sia den sto litt før jeg brukte den ?? takker for svar =)
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2011 #2 Skrevet 19. januar 2011 Vet ikke hvor pålitelig billig-tester er sammenlignet med CB og andre kjenter merker, men da jeg gikk gravid med nr.1 testet jeg positivt med Quick response noen dager etter ikm, deretter testet jeg negativt hos helsesøster (billig-test/stimmel) for så å teste knall positivt dagen etter med Quick response. Oppsøkte deretter helsestasjon dagen etter og fikk påvist to klare og sterke positive tester. Fødte en frisk og rask gutt ca 8 måneder etter
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2011 #3 Skrevet 19. januar 2011 Nei, den blir ikke påvirket av å stå i kjøleskapet så sant den ble satt der iløpet av 2 timer etter at den ble tatt
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2011 #4 Skrevet 19. januar 2011 Kjøp Clearblue Digital. Da får du klar beskjed, og slipper å synse. At urinen har stått i kjøleskapet i 1 t har ingenting å si.
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2011 #5 Skrevet 19. januar 2011 tusen takk for svar jenter =))) va inne å googlet litt nå å da sto det at den cb med pluss tegn er vist ikke like følsom som dem på billi-tester. dem på billi-tester har en følsomhet på 25 og cb med pluss tegn har en følsomhet på 50.. så kan jo være derfor å da, at jeg testet for tidlig med cb. får seste igjen i bårra da:) tusen takk for svar )))
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2011 #6 Skrevet 19. januar 2011 Billigtester skal være like god eller bedre. De gir utslag raskere enn andre tester.
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2011 #7 Skrevet 19. januar 2011 tror egentlig jeg ska stole mer på dem ja. fant ut nå at CB testene har gått ut på dato for 4 år siden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå