Gå til innhold

Hva er det verste du har opplevd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sånn sett i lys av div. ting i media nå er det interessant å høre hva det verste andre folk har opplevd er.

Kan begynne med meg selv:

Min far som prøvde å kaste meg ned ei trapp, og en annen gang prøvde å kvele meg.

Forhistorien er lang, men i korte trekk var min far så blindt forelska i nydama si at han lot seg manipulere på verste måte. Nydama visste at når han først blir sint så "klikker" han. Hun hadde altså ikke noe særlig til overs for meg og ville bli kvitt meg koste hva det koste skulle. Hun kunne ikke fordra mine søsken heller, men jeg bodde altså igjen hos faren min..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ble misbrukt av min mors samboer da jeg var 16. Da jeg omsider mannet meg opp til å fortelle moren min det for å forklare hvorfor jeg flyttet ble hun sint på MEG og beskyldte meg for å ville stjele kjæresten hennes. Hun la all skyld på meg. Det er nok det verste jeg har opplevd :-(

Skrevet

De fleste ville vel si at det værste jeg har opplevd var et vepnet ran med konkret trussel om å bli drept der og da og sterk misshandling av andre i fammilien eller et forsøk på overfallsvoldtekt, men ingen av delene har merket meg spessielt i ettertid. Det værste jeg har opplevd vil jeg derfor si var mobbingen på barneskolen. Det var mye, mye værre enn alt annet jeg har opplevd.

Skrevet

Overfalt og forsøkt både drept og voldtatt. Gikk heldigvis bra, men episoden har laget sine sår

Skrevet

tanta mi brukte ungen min for å kaste meg ut av familien,. lagde helvette i dåpen,. og noen dager etterpå sendte hun brev til min mann om mine barndomsfeil, f.eks var sur i et middags selskap, at jeg møtte på en gutt når jeg gikk tur med min kusine i rullestol. allså ikke alvorlige ting.

besteforeldra mine kasta meg ut av familien for å beskytte min tante som var sjalu på ungen min,.

har ikke kontakt med pappa eller min bror pga det.

Skrevet

Men jøssenavn 12:22 hva slags familie er det du har da?? Som mishandler deg etter at du har blitt forsøkt voldtatt?

Unnskyld, men ble ganske sjokkert nå, stakkars deg :((

Skrevet

Mobbing gjennom hele grunnskolen, og siden det å være gift med en mann som systematisk brøt meg ned med likegyldighet. Jeg tror faktisk likegyldighet er stikkordet her, det å oppleve at mennesker overhodet ikke bryr seg om hva som skjer med deg. Jeg ville heller ha møtt åpent hat, det er i det minste en følelse.

Skrevet

Ble overfalt av en galing med kniv.Skåret på halsen og låret.

Alt mens jeg blåholdte vogna med min 4 uker gamle sønn.

Skrevet

Beklager dårlig formulering. Jeg ble ikke mishandlet av andre i fammilien. Det var de andre som ble mishandlet av ranerene mens jeg så på. Ranerene forsøkte "bare" å kutte strupen på meg. Voldtektsforsøket skjedde noen år senere.

Jeg ser at jeg skrev dette klønete. Jeg har en veldig god fammilie.

12:22

Skrevet

vitne til psykisk og fysisk vold i hele oppveksten.

Skrevet

Jeg ble tafset på av en gammel gubbe da jeg var 10 år :( (Han hengte seg et par år etter)

Så ble jeg voldtatt i syden og nært at han tok livet av meg...

Men har heldigvis en egen evne til å "heale" meg selv,så jeg er oppegående.Altså sterk psyke!

Skrevet

Ble mobbet i 6 år på skolen.

Det har satt sine sport får og si det slik..

Andre ting også..men mobbingen var det værste.

Skrevet

12:22

Det var jammen godt å høre :)

Skrevet

Å være psykisk syk og alt det jævlige det har ført med seg. At den du trodde var mannen i ditt liv viste seg å være en psykopat som 5 år senere fremdeles gjør livet ditt til et helvete. Å være alene i denne verden, uten familie eller venner.

For 3 år siden ble jeg voldtatt, noe jeg faktisk ikke har reagert noe særlig på, det var rett og slett ikke så ille i forhold til det andre jeg har opplevd. Men slapp jo billig unna uten dødstrusler eller ødelagt underliv.

Skrevet

Jeg ble tvingt til å suge en fyr, han slo meg og prøvde å voldta meg. Dette skjedde når jeg var 14. Han var 24

Skrevet

trusler fra samboer

bilulykke

4 uker på sykehus med jævlig behandling og flere ganger nær døden pga feilbehandling uten at de reagerte.

Skrevet

Å få beskjed om at det er ikke sikkert vi klarer å redde sønn din, men vi gjør så godt vi kan... ikke kult å høre når barnet er 3,5 år.

Men heldigvis så klarte dem å redde han!

Skrevet

Å bli voldtatt, mishandlet å psyka ned i en alder av 10, pågikk i 3 år, MEN det har jeg på en måte "kommet over", så godt det lar seg gjøre. Det som er vondest å tenke på nå var den dagen jeg var med søsteren min på sykehuset, hjertet hennes stoppet i 3 min, og babyen på 22 uker i magen døde, blikket hun hadde da hun fikk beskjeden sitter i meg enda!

Skrevet

Huff! kan jeg spørre hva som skjedde?

Skrevet

da min 5år gamle sønn døde i en bilulykke. livet er ett helvette!!

Skrevet

Ransaker hjernen, men jeg har ikke opplevd noe veldig vondt... Takk og pris, når jeg leser mange andres opplevelser her.

Skrevet

Her var det mye dritt. Jeg hadde alvorlige spiseforstyrrelser i 10 år. Det var mildt sagt rævva.Men ville foretrukket å gå igjenom det en gang til enn f.eks å bli voldtatt.

Det verste er at det har ødelagt sosiallivet mitt samt gått hardt utover jobb og utdanning.

Skrevet

At jeg holdt på å miste jenta mi- 2 år gammel og fikk blodforgiftning som følge av vannkopper. Grusomt..

Skrevet

Får helt vondt inni meg når jeg leser historier her inne. Huff, begynner nesten å grine.. Syns ufattelig synd i dere som har vært igjennom så mye vanskelige ting..

All ære til dere! Er ikke bare og bare å fungere greit etter sånne opplevelser..

Sender dere en stor klem alle sammen:)

Skrevet

Å streve for å komme over eksen, for at han så dør i en bilulykke må være det verste.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...