Anonym bruker Skrevet 19. januar 2011 #1 Skrevet 19. januar 2011 Planlegger dildoparty i begynnelsen av mars, å trenger da en morsom invitasjon Er jeg og ei venninne som planlegger, å planen er å ha med partner! De som ikke har skal selfølgelig også bli bedt.. Noen som har noen morsomme ideer?
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2011 #2 Skrevet 19. januar 2011 Ville bare si at dildoparty er superharry! Isj.....
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2011 #3 Skrevet 19. januar 2011 Hehe, vil bare si at det var min første tanke også. Er det virkelig noen som går på sånt lenger? Mulig jeg bare er blitt gammel og seriøs
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2011 #4 Skrevet 19. januar 2011 ikke hør på de over.. de er bare for gammle =P Hva med en dildoformet invitasjon, men i konfulutt merken "åpnes kun av voksne"
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2011 #5 Skrevet 19. januar 2011 type dette bildet.. http://pub.tv2.no/multimedia/TV2/archive/00686/Dildo_686611i.jpg
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2011 #7 Skrevet 19. januar 2011 hvorfor har da Mary Kay, orion, og tupperware høyere omsettning og flere såkalte "homepartys" enn noensinne da??? Liker homepartys jeg.. sosialt, morsomt, og lettere å handle der enn å tråle butikker med 4nger på slep
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2011 #8 Skrevet 19. januar 2011 " Dil do komme til meg den... kl... . Ta med kropp"
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2011 #9 Skrevet 19. januar 2011 Ehm... Hadde jeg blitt invitert til et dildoparty MED partner hadde jeg sett for meg et sex-party eller noe, og glatt takket nei, hahaha! Bare for jenter er ok, under tvil. Hadde nok takket nei til det også...
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2011 #10 Skrevet 20. januar 2011 Har vært på dildoparty med par før jeg, å det var kjempe moro!!! Å nei, det er ikke no sexparty!
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2011 #11 Skrevet 16. februar 2011 Ikke hør på disse andre. Jeg hadde dildoparty i helgen. Det var kjempegøy. Vi var ganske mange jenter og stemningen var høy. Ikke så mye 80-talls over det. Mere 2011 spør du meg. Kan anbefale de vi brukte: www.blyg.no Kos dere på party; med eller uten mannfolk!
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2011 #12 Skrevet 16. februar 2011 Jeg er forsåvidt enig i at homeparties er litt utdatert, men det er skremmende mange som ikke har oppdaget sexleketøyets gleder enda. Akkurat når det gjelder dette tror jeg faktisk enkelte trenger fnising og alkohol. Ingen gode forslag her, men THUMBS UP!
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2011 #13 Skrevet 16. februar 2011 Dildoparty? Er vel ingen som holder på med det lengre? Kan dere ikke finne på et litt mer OK tema, da, dildoparty er jo bare idiotisk og skikkelig harry.
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2011 #14 Skrevet 16. februar 2011 Dildoparty er da like aktuelt nå som for 20 år siden. Det er mange hjelpemidler og leketøy som absolutt kan anbefales....er en fin måte å lære om de forskjelige tingene, samtidig så man få kjenne på de. Jeg har selv vært konsulent på dildoparty og ble stadig overasket over kvinner som ikke hverken kjente til kroppen sin, hvilke hjelpemiddler som finnes eller hva annet de kunne gjøre for mannen enn å pule/suge han. Det er så mye som kan forbedre sexlivet og ikke minst gi bedre klimax ;-) Hvorfor er det galt i å lære bort slike ting?
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2011 #15 Skrevet 16. februar 2011 Enig med de som mener dildoparty er harry. Og jeg er ikke gammel, bare 19 år. Jeg er heller ikke sjenert og konservativ av meg, men jeg synes faktisk at sexleketøy blir litt for privat til å sitte å diskutere og kjøpe sammen med venner. Sammen med en liten venninnegjeng så kunne jeg kanskje gjort det, men ikke sammen med flere andre par!
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2011 #16 Skrevet 17. februar 2011 Det er mye som er "harry".....men som er kjempekjekt ;-)
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2011 #17 Skrevet 17. februar 2011 Herrefred... Er ikke folk ferdige med dette enda?
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2011 #18 Skrevet 17. februar 2011 jeg har aldri helt skjønt hvordan en skal demonstere dildoene jeg da... ;p Lite lekkert å dele en dildo for å teste ut effekten for å si det slik
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå