Gå til innhold

CB - neg? Billigtest - svak pos?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Har lenge følt meg gravid. Trøtt, småkvalm og svimmel. For omlag to veker siden tok eg den første testen den var først negativ og deretter positiv (dagen etter). Skulle egentlig ikkje sjå på den, men blei no slik då den datt ut av bosset når eg skulle kaste bosset på badet. Tok fleire tester i etterkant av dette, som var på samme viset (men tiden før det blei positivt blei mindre og mindre). Vart frustrert, sidan eg alltid før berre har fått negativt resultat som ikkje har forandra seg.

So kom dagen der eg begynte å blø (1 veke før menstruasjon, bruker å få mensen ganske korrekt på dagen). Tenkte at mensen kom for engongskyld før tida og no slepp eg ditte "hysteriet" her. Men menstruasjonen ville ikkje komme i gong skikkelig. Bødde i 3 dager, men ikkje på langt nær som vanlig. Men etter det eg har lest om "festeblødning" kan det ikkje ha vert det. Var ikkje berre pittelitt på papiret, men mindre enn ein vanlig menstruasjon.

Slutta å blø etter endt 3 dagen. Tar dagen etter ein billigtest til, som eg først aner eg kanskje kan sjå ein skyggestrek og som blir sterkere etter at tida går ut. Tok ein CB - digital test og der lyste det "ikke gravid" mot meg. Dette var 4 dager før eg egentlig skulle fått menstruasjon (vist eg ser vekk frå den lille blødninga).

I dag tok eg ein til billigtest, begynner å tru eg kankje berre innbiller meg desse symptoma som eg har på graviditet. Men ser ein skyggestrek etter omlag 1 minutt, som blir til ein sterkare strek i løpet av ein halve time. Ser streken tydelig men den er eindel svakare i farge enn kontroll streken.

Trur eg blir gal. Lurer på om andre har hatt det på samme måte? Lurer på kor lenge eg faktisk må gå eventuelt før eg får ein sterk strek med det samme. Vist eg er gravid no er eg 5+5 veker. Men eg tenker at vist eg hadde vert gravid hadde det komt ein sterk strek med det samme? Håper nokon tek seg tid til å dele erfaringar med meg :) Veit eg berre burde bestilt meg ein time med lege, men tenker slik at vist testen ikkje slår ut her. Slår den vell ikkje ut der heller.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan blø selv om du er gravid.

Ser ut som om du har testet før du skulle hatt mensen? Ikke spesielt lurt. greitt å vente til IKM eller litt over.

Om du skulle vært snart 6 uker på vei så skal en test vise det nå. Evt ta en tur til lege som tar blodprøver i tillegg til vanlig test. Tar noen dager.

Og testene skal du bare se på etter gitt tid (CB er 2 min), de er ikke gyldige etter en halvtime og etter flere dager!!!!!!

Skrevet

Ja, veit det no. Men grunnen til eg tok den før tida var fordi eg følte meg berre "so gravid". Men forstår no det ikkje er særlig lurt sjølv om det ikkje alltid er so enkelt å vente :P

Tok berre CB ein gong, 4 dager før. Ein slik digital ein med skrift. Har hørt at dei ikkje er like sensitive. Men veit ikkje.

Skrevet

Jeg har bare brukt de vanlige CB testene. Har testet på IKM og fått riktig med en gang.

Prøv en vanlig uten finesser, eller ta en tur til legen. Lykke til

Skrevet

Har tenkt å kanskje bestille meg ein slik vanlig CB. So får sjå kva den eventuelt viser. Takk for det :)

Skrevet

Tok en ny test i dag, 48 timer etter den siste. Etter 2-3 min ble der en skyggestrek. Og innen 5 minutter var det komt en tynn sterkere strek. Den var tynn (tynnere enn den vanlige), men såg den tydelig. Stoler ikke so mye på desse billigtestene lenger må eg innrømme. Blir jo ikke trygg på dei. Ville no tru at eg no hadde fått et klart positiv svar vist eg hadde vert gravid no. Siden eg idag ville vert 6 veker på veg om eg so var gravid i dag.

Har tenkt å bestille meg CB vanlig test på nettet, kanskje den viser det rette med en gang. Lurer også på om kanskje den viste det rette resultatet CB-digital med skrift selv om den var tatt 4 dager før forventet mens.

Andre som har erfaringer med billigtester?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...