Anonym bruker Skrevet 19. januar 2011 #1 Skrevet 19. januar 2011 Ettersom jeg har forstått så legges protesen bak brystmuskelen, slik at "selve puppen" ligger foran protesen. Vil det da ikke bli slik at når man er 50 -60 år og den naturlige puppen blir slappere og lengre, så får man to sett med pupper? Altså silikonpuppen øverst, som ligger fast under brystmuskulaturen, og et par slappe som henger et stykke lengre ned?
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2011 #2 Skrevet 19. januar 2011 Hehe, jeg vet ikke, men det hørtes logisk ut ihvertfall. Men man kan forresten velge om man vil ha protesen under eller over muskelen.
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2011 #3 Skrevet 19. januar 2011 Men det er vel slik at man bytter ut implantatene når det har gått 10-20 år.
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2011 #4 Skrevet 19. januar 2011 Det er ikke ofte klinikker legger silikonen bak muskelen lenger. Og protesen skal skiftes etter 10-15 år, men ikke alltid du trenger det hvis du ikke har noen ubehag.
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2011 #5 Skrevet 19. januar 2011 Jeg synes stadig jeg leser om noen som har fått lagt inn bak muskelen, jeg! Det blir artig å se, etterhvert som "silikongenerasjonen" blir eldre, om det blir mange 70 åringer med pupper som ser ut som de er lånt av en 17 åring. Merkelig trend...
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2011 #6 Skrevet 19. januar 2011 Hei, det er ikke sånn at når silikonen legges bak brystmusklaturen så sitter innlegget fast der for alltid. Det legges jo bak en muskel, så den følger jo brystet. Vi med silikon kan få like mye hengepupper etter graviditet/amming på lik linje som alle andre med naturlige bryster. Er fortsatt veldig vanlig å legge innleggen bak musklaturen da dette ofte ser mye mer naturlig ut. Kan fort få sånne runde ballonger om de leggen forran. Tok mine for 12 år siden og mine er fortsatt fine, men litt slappere nå enn når de var nye.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå