Gå til innhold

Hva gjør dere akkurat nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er hjemme med sykt barn i dag!! Han ligger og sover,så jeg skal vaske litt klær og slappe av mens jeg kan..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har levert mini i bhg, spist frokost og nå skal jeg hvile :P Det er hardt å være student for tiden :o)

Neida, har en oppgave jeg skal levere i morgen, så sitter å skriver på den innimellom dib og fb :P

Skrevet

Jeg er sykemeldt til og med i morgen og har minien hjemme med ørebetennelse i tillegg. Akkurat nå koker vi egg, og har ostesmørbrød i ovnen. Snart lunsj/frokost og hviletid etterpå.

Skrevet

Kom nettopp ut fra badet, kliss naken og dampende het. Må kjøle meg litt ned foran pc-en før jeg kler på meg.

Skrevet

Ehm. Siden jeg ser dette og svarer på dette så sitter jeg foran dataen. Bare softer.

Skrevet

Oii,sånn må du ikke si på denne siden:) Mange her som ble fristet sikkert nå.Hahahaha

Skrevet

Hører på sambo klager over naboens oppførsel :/

Skrevet

Ungene har ikke vært i bhg siden torsdag, så nå har jeg levert dem, brettet klær og hengt opp nye, rocket en halvtime med rockeringen, og skal snart gå meg en tur. Mamma fyller året i dag, så jeg må kjøpe gave=)

Skrevet

Spiser lunsj på jobb. DIB og FB er underholdningen min til kyllingsalaten som var dagens i dag :)

Skrevet

Er hjemme i permisjon. Har hjemmedag i dag, det er så glatt ute at en tur med vogna er risikosport.

Skrevet

har akkurat vært å trent. Nå skal jeg spise lunsj og deretter hvile, slik at jeg kan være en god mor etter barnehage.

Skrevet

Er hjemme, sitter i godstolen og spiser sjokolade ;) Har akkurat vært hos jordmor, 19 dager til termin og lei og sliten :(

Skrevet

Har fri fra jobb i dag.

Sitter hjemme og strikker babyteppe:) Har vært en tur på trening, og skal hente barn i bhg om halvannen time.

Skrevet

Ligger på sofaen og er syk og syns synd på meg selv :(

Skrevet

Har lunsjpausen min på etterskudd, og tar ei bolle som dessert :))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...